Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Team Leader (Zarządzanie Ryzykiem) z językiem angielskim i niemieckim
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Zarządzanie pracą specjalistów w zespole Client Contact and Data Management
- Wsparcie specjalistów w celu realizacji planów biznesowych, dbałość o stały rozwój wiedzy i umiejętności członków zespołu
- Zarządzanie procesami w ramach obrębie działu Client Contact and Data Management
- Odpowiedzialność za właściwe funkcjonowanie działu, utrzymywanie wymaganej jakości procesów i wysokiego poziomu satysfakcji klienta wewnętrznego.
- Bieżąca praca z zespołem polegająca m.in. na właściwym zarządzaniu danymi Marketing Operations Team z zastosowaniem systemu SAP, CRM
- Raportowanie do menadżera operacyjnego
- Wsparcie członków zespołu w realizacji planów biznesowych
- Min. 3 lata doświadczenia zawodowego, mile widziane doświadczenie w środowisku SSC/BPO
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie na stanowisku Team Leader, Project Manager, Process Manager
- Doświadczenie w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych, mile widziane kancelarii prawnej lub wewnętrznym dziale prawnym lub analiz gospodarczych instytucji o wysokich standardach pracy,
- Biegła znajomość języka angielskiego, niemieckiego i polskiego
- Mile widziana znajomość programu SAP
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie program Excel)
- Zorientowanie na jakość oraz dbałość szczegóły
- Umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Wysoka kultura organizacyjna pracodawcy I dbałość o pracowników
- Możliwość uczestnictwa w rozwijającym się środowisku Shared Service Centre
- Atrakcyjne wynagrodzenie I pakiet socjalny
- Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy (koło Dworca Centralnego)