Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Obecnie dla mojego Klienta- firmy, posiadającej swój Shared Service Centre we Wrocławiu, poszukuję osoby na stanowisko Team Leadera w dziele AP.
Praca w prestiżowej organizacji, kierującej się dobrem pracownika jest na wyciągnięcie Państwa dłoni.
Zapraszam do zapoznania się z ofertą :)
Team Leader w dziale Zobowiązań
Zakres obowiązków:
- wsparcie bieżącego procesu rozliczania Zobowiązań (m.in. monitoring faktur oraz płatności, nadzór i analiza kont, zarządzanie czasem pracowników dzialu AP)
- szkolenie i wdrażanie nowych pracowników działu AP
- udział w procesach rekrutacyjnych
- nadzór nad pracą członków zespołu AP, tworzenie planu rozwoju oraz udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
- odpowiedzialność za kontrolę jakości procesu AP
- bycie głównym punktem kontaktu dla dostawóc i jednostki operacyjnej, w tym wyjaśnianie wszelkich niezgodności
- rozwój procesu w oparciu o filozfię KAIZEN
- zarządzanie około 10-12 osobowym Zespołem (operacyjne oraz miękkie
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra/biegła znajomość języka angielskiego
- 3-5 letnie doświadczenie zdobyte podczas pracy w obszarze Księgowości
- 1-2 letnie doświadczenie jako Team Leader
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz kompetencji miękkie
Co oferuje pracodawca?
- pracę w Centrum Wrocławia
- możliwość wykorzystywania znajomości języka angielskiego w codziennej pracy
- przyjazne i wspierające środowisko pracy
- umowę o pracę
- szeroki pakiet benefitów, m.in dofinansowanie do lunch, elastyczne godziny pracy, opiekę medyczną, kartę multisport, możliwość wzięcia samochodu Toyoty w leasing pracowniczny na preferencyjnych warunkach i wiele innych :)
- propracownicze podejście Kadry Zarządzającej, nastawione na współpracę i wymianę doświadczeń zawodowych