Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.
W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.
Team Leader w Dziale Zdalnej Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: Lublin
Twoje zadania:
- ustalanie grafiku podległego zespołu (12–15 osób)
- odsłuchiwanie i ocenianie rozmów
- motywowanie zespołu i inicjowanie potrzeb szkoleniowych
- przeprowadzanie szkoleń wdrażających nowe osoby
- praca na wskaźnikach oraz bezpośrednie raportowanie wyników do Kierownika CC
- nadzór nad prawidłową realizacją powierzonych baz danych
- współpraca z Centrami Badań Słuchu, Dyrektorami Regionu, Kierownikiem CC oraz Trenerem Wewnętrznym CC
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem w dziale Contact Center (min. 1 rok)
- dobra znajomość programu Excel oraz PowerPoint
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność udzielania informacji zwrotnej oraz motywowania
- chęć rozwoju i podnoszenia swoich kwalifikacji w pracy w Contact Center
Nasze benefity:
- Umowa o pracę
- Portal pracownika
- Karta sportowa
- Szkolenie wstępne
- Pakiet medyczny
- Świetna atmosfera
- Jasna ścieżka kariery
- Ubezpieczenie grupowe
- Praca blisko Ciebie
- Dofinansowanie do szkieł korekcyjnych