Lubisz pracować z zaangażowaniem i najlepiej czujesz się w sytuacji, gdy po prostu praca sprawia Ci radość. Ludzie są dla Ciebie źródłem inspiracji, lubisz z nimi współpracować, rozmawiać, szukać nowych pomysłów i rozwiązań. Wiesz też, że uśmiech oraz pozytywne nastawienie do pracy i ludzi przynoszą lepsze efekty, niż sztywne zasady i szorstki ton. Lubisz samodzielność i działania wymagające inicjatywy. Masz doświadczenie w pracy w dziale call center, a także posiadasz rozwinięte umiejętności analizy, planowania oraz kontroli procesów i wskaźników. Sprawdzasz się jako osoba zarządzająca zespołem – czujesz się odpowiedzialny za zespół i osiągane przez niego wyniki, ważne są dla Ciebie relacje między współpracownikami, efektywne działanie i realizacja zadań. Uważasz, że zmiany są czymś naturalnym, a nie złem koniecznym. Rozumiesz specyfikę działu telefonicznej obsługi klienta – jego dynamikę, realizowane funkcje i powierzane zadania. Bardzo dobrze czujesz się tam, gdzie nudne siedzenie za biurkiem i rutyna nie mają racji bytu. Nie masz problemu ze zorganizowaniem sobie czasu pracy, nawet, gdy lista zadań do wykonania jest dość długa. Twoim zdaniem idealne miejsce pracy to takie, gdzie możesz rozwijać się i współpracować z ludźmi.
Jeśli podoba Ci się to, co właśnie czytasz, uśmiechasz się do siebie, bo masz wrażenie, że piszemy o Tobie, być może jesteś kimś, kogo szukamy.
-
minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
-
znajomość pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy z systemami CRM i ERP
-
dbanie o poziom obsługi klientów
-
nadzorowanie jakości pracy zespołu call center i osiąganych przez niego wyników
-
zarządzanie bieżącymi działaniami zespołu poprzez tworzenie harmonogramu prac i podziału zadań zgodnie z zapotrzebowaniem i zaplanowanymi działaniami
-
budowa i motywowanie zespołu odpowiedzialnego za kontakt z klientami; szkolenie i wdrażanie nowych pracowników
-
przygotowywanie i wdrażanie działań optymalizujących procesy
-
przygotowywanie, analiza oraz prezentowanie raportów z prowadzonych działań zespołu i osiągniętych rezultatów
-
dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy, które wspiera kreatywność i samodzielność w doświadczonej i uznanej na rynku firmie
-
pracy z zespołem, który tworzą głęboko dojrzali ludzie osiągający sukces poprzez współpracę
-
możliwości rozwoju i wielu trudnych wyzwań