Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu – Call Center

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    10 dni
    Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z innymi działami dla optymalizacji procesów.
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych, monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych, odsłuch i...
  • Senior Lider Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station Aleje Jerozolimskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć zarządzanie podległym zespołem doradców, w tym: Opracowywanie strategii i planów działania w celu osiągnięcia wyznaczonych celów jakościowych, Monitorowanie wyników pracy zespołu, poziomu realizacji celów, analizowanie...
  • Team Leader z j. polskim

    Foundever   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI. Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie. Wynagradzanie członków zespołów,...
  • Lider zespołu

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI; Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole; Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki; Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników;
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opracowywanie strategii i planów działania, aby osiągać cele jakościowe; Monitorowanie wyników zespołu i analiza kluczowych wskaźników; Motywowanie zespołu i dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta; Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów;
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Dziale Call Center

Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o. o.
Gdynia
praca stacjonarna
3570 dni temu
Team Leader w Dziale Call Center

Miejsce pracy: Gdynia

O Tobie

 

Lubisz pracować z zaangażowaniem i najlepiej czujesz się w sytuacji, gdy po prostu praca sprawia Ci radość. Ludzie są dla Ciebie źródłem inspiracji, lubisz z nimi współpracować, rozmawiać, szukać nowych pomysłów i rozwiązań. Wiesz też, że uśmiech oraz pozytywne nastawienie do pracy i ludzi przynoszą lepsze efekty, niż sztywne zasady i szorstki ton. Lubisz samodzielność i działania wymagające inicjatywy. Masz doświadczenie w pracy w dziale call center, a także posiadasz rozwinięte umiejętności analizy, planowania oraz kontroli procesów i wskaźników. Sprawdzasz się jako osoba zarządzająca zespołem – czujesz się odpowiedzialny za zespół i osiągane przez niego wyniki, ważne są dla Ciebie relacje między współpracownikami, efektywne działanie i realizacja zadań. Uważasz, że zmiany są czymś naturalnym, a nie złem koniecznym. Rozumiesz specyfikę działu telefonicznej obsługi klienta – jego dynamikę, realizowane funkcje i powierzane zadania. Bardzo dobrze czujesz się tam, gdzie nudne siedzenie za biurkiem i rutyna nie mają racji bytu. Nie masz problemu ze zorganizowaniem sobie czasu pracy, nawet, gdy lista zadań do wykonania jest dość długa. Twoim zdaniem idealne miejsce pracy to takie, gdzie możesz rozwijać się i współpracować z ludźmi.

Jeśli podoba Ci się to, co właśnie czytasz, uśmiechasz się do siebie, bo masz wrażenie, że piszemy o Tobie, być może jesteś kimś, kogo szukamy.

 

Kilka słów o tym, czego jeszcze od Ciebie oczekujemy
  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku

  • znajomość pakietu MS Office oraz doświadczenie w pracy z systemami CRM i ERP

Jakie zadania czekają na Ciebie?
  • dbanie o poziom obsługi klientów

  • nadzorowanie jakości pracy zespołu call center i osiąganych przez niego wyników

  • zarządzanie bieżącymi działaniami zespołu poprzez tworzenie harmonogramu prac i podziału zadań zgodnie z zapotrzebowaniem i zaplanowanymi działaniami

  • budowa i motywowanie zespołu odpowiedzialnego za kontakt z klientami; szkolenie i wdrażanie nowych pracowników

  • przygotowywanie i wdrażanie działań optymalizujących procesy

  • przygotowywanie, analiza oraz prezentowanie raportów z prowadzonych działań zespołu i osiągniętych rezultatów

Czego możesz się spodziewać?
  • dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy, które wspiera kreatywność i samodzielność w doświadczonej i uznanej na rynku firmie

  • pracy z zespołem, który tworzą głęboko dojrzali ludzie osiągający sukces poprzez współpracę

  • możliwości rozwoju i wielu trudnych wyzwań

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu – Call Center

    Klient portalu Praca.pl   Białystok    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    10 dni
    Zarządzanie zespołem sprzedażowym i nadzór nad realizacją celów. Motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników. Monitorowanie efektywności i raportowanie wyników. Odsłuch i analiza rozmów w celu poprawy jakości sprzedaży. Współpraca z innymi działami dla optymalizacji procesów.
  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Białystok, ul. Fabryczna 4    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator
    1 dni
    Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym w Call Center, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych, monitorowanie i raportowanie wyników sprzedażowych, odsłuch i...
  • Senior Lider Zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, West Station Aleje Jerozolimskie    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku, będzie należeć zarządzanie podległym zespołem doradców, w tym: Opracowywanie strategii i planów działania w celu osiągnięcia wyznaczonych celów jakościowych, Monitorowanie wyników pracy zespołu, poziomu realizacji celów, analizowanie...
  • Team Leader z j. polskim

    Foundever   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Nadzorowanie zespołu, aby wszyscy pracownicy w pełni przestrzegali wymagań bezpieczeństwa Foundever oraz klienta. Dbanie o wypełnianie przez zespół wskaźników KPI. Kultywowanie kultury otwartej komunikacji w teamie. Wynagradzanie członków zespołów,...
  • Lider zespołu

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Nadzór nad zespołem i przestrzeganiem standardów Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników KPI; Budowanie kultury otwartej komunikacji w zespole; Motywowanie i nagradzanie pracowników osiągających najlepsze wyniki; Wsparcie w procesie wdrażania nowych pracowników;
  • Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opracowywanie strategii i planów działania, aby osiągać cele jakościowe; Monitorowanie wyników zespołu i analiza kluczowych wskaźników; Motywowanie zespołu i dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta; Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379