Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Dziale Call Center

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.
Kraków
praca stacjonarna
3128 dni temu

Ogłoszenie numer: 1068809, z dnia 2016-05-03

Zeitmann Żeńczuk Michura sp.j.

Firma Zeitmann jest młodą firmą, opartą na wieloletnim doświadczeniu jej założycieli i pracowników, co jest gwarantem wysokiej jakości świadczonych usług. Naszym celem jest dobór na tyle właściwego personelu, by osiągnąć zadowolenie zarówno wśród klientów, jak i pracowników. Specjalizujemy się w rekrutacji niewykwalifikowanych, jak i wykwalifikowanych pracowników i posiadamy stałe i aktualne oferty pracy w Niemczech, Norwegii i Austrii.

 

Stanowimy młody zespół zajmujący się rekrutacją pracowników do pracy zagranicą. W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy pogodnej i pełnej energii osoby na stanowisko:

Team Leader w Dziale Call Center

Miejsce pracy: Kraków

Nr Ref.: 227365_001

 

Opis stanowiska

 

- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem,
- Koordynowanie i organizowanie pracy zespołu, tworzenie harmonogramów,
- Motywowanie podległych pracowników,
- Proponowanie usprawnień pracy,
- Samodzielny kontakt telefoniczny z Klientami firmy, 
- Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń,
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów,
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

 

- Wykształcenie co najmniej średnie.

Oferujemy

 

- Umowę o pracę na pełen etat od początku współpracy,
- Pracę w miłej atmosferze opartą na wzajemnym zaufaniu i szacunku,

- Możliwość zdobycia doświadczania w agencji rekrutacyjnej, 
- Pracę stacjonarną od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00,

- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Firmowy pakiet medyczny,
- Karta Multisport. 


Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 12 661 64 00 lub o aplikację drogą elektroniczną (załączając CV oraz posiadane uprawnienia)

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

Zeitmann Sp.j. ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków. Numer Agencji Zatrudnienia 9212.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...