Najnowsze oferty pracy

  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Call Center

Solartime
Rzeszów
praca stacjonarna
1241 dni temu

Jesteśmy prężnie rozwijającą się polską firmą, która od ponad 12 lat specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz montażu systemów fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła.


Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 22 000 instalacji OZE dla klientów indywidualnych, przemysłowych oraz jednostek samorządu terytorialnego na terenie kraju.


Działamy nowocześnie i dynamicznie na terenie całej Polski, jak również posiadamy swój oddział w USA (Texas).

Team Leader w Call Center
Miejsce pracy: Rzeszów

 

Nasze oczekiwania
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • dyspozycyjność i chęć do podejmowania nowych wyzwań
  • elastyczność i umiejętność reagowania na nieoczekiwane sytuacje
  • znajomość aplikacji z pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku
  • zespołowego podejścia do pracy z zapewnieniem dbałości o dobry wizerunek firmy
  • doświadczenie w branży fotowoltaicznej oraz znajomość OZE będzie dodatkowym atutem
Od nas otrzymasz
  • rodzaj umowy odpowiadający Twoim potrzebom
  • szkolenia produktowe w zakresie fotowoltaiki i innych odnawialnych źródeł energii
  • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z generowanymi wynikami
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w kulturze wspierającej dzielenie się wiedzą
  • Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon
Za co będziesz odpowiedzialny
  • rekrutację i onboarding nowych pracowników
  • szkolenie pracowników oraz prowadzenie efektywnego wdrożenia
  • wspieranie zespołu w realizacji codziennych zadań oraz wyznaczonych celów
  • motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
  • monitorowanie wyników pracy podległego zespołu i ich raportowanie
  • dbanie o wyposażenie zespołu w niezbędne narzędzia pracy
  • rozliczanie czasu pracy i organizowanie grafików dla zespołu Call Center
  • dbanie o atmosferę w firmie i zespole
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

 

Podobne oferty

  • Team Manager with German and English

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
  • Lider / Liderka Zespołu Sprzedaży

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Dbałość o jakość obsługi Klienta w rozmowach telefonicznych zgodnie z założonymi wskaźnikami jakościowymi oraz zapewnienie pracownikom wsparcia w ramach procesu obsługowo-sprzedażowego, Rozwijanie i utrzymywanie narzędzi podnoszących konwersje sprzedażową, analiza...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...