Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone; Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies; Ensures that...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader w Call Center

Solartime
Rzeszów
praca stacjonarna
1374 dni temu

Jesteśmy prężnie rozwijającą się polską firmą, która od ponad 12 lat specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz montażu systemów fotowoltaicznych, kolektorów słonecznych oraz pomp ciepła.


Przez ten czas zrealizowaliśmy ponad 22 000 instalacji OZE dla klientów indywidualnych, przemysłowych oraz jednostek samorządu terytorialnego na terenie kraju.


Działamy nowocześnie i dynamicznie na terenie całej Polski, jak również posiadamy swój oddział w USA (Texas).

Team Leader w Call Center
Miejsce pracy: Rzeszów

 

Nasze oczekiwania
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • komunikatywność i wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • dyspozycyjność i chęć do podejmowania nowych wyzwań
  • elastyczność i umiejętność reagowania na nieoczekiwane sytuacje
  • znajomość aplikacji z pakietu MS Office, w szczególności Excel w stopniu zaawansowanym
  • umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku
  • zespołowego podejścia do pracy z zapewnieniem dbałości o dobry wizerunek firmy
  • rozumienia koncepcji i strategii firmy oraz zdolność do komunikowania jej współpracownikom
  • doświadczenie w branży fotowoltaicznej oraz znajomość OZE będzie dodatkowym atutem
Od nas otrzymasz
  • rodzaj umowy odpowiadający Twoim potrzebom
  • profesjonalne wdrożenie i wsparcie przełożonego
  • szkolenia produktowe w zakresie fotowoltaiki i innych odnawialnych źródeł energii
  • atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z generowanymi wynikami
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w kulturze wspierającej dzielenie się wiedzą
  • Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon
Za co będziesz odpowiedzialny
  • rekrutację i onboarding nowych pracowników
  • szkolenie pracowników oraz prowadzenie efektywnego wdrożenia
  • wspieranie zespołu w realizacji codziennych zadań oraz wyznaczonych celów
  • motywowanie zespołu oraz stałe dążenie do podnoszenia wyników na poziomie jakościowym i ilościowym
  • monitorowanie wyników pracy podległego zespołu i ich raportowanie
  • dbanie o wyposażenie zespołu w niezbędne narzędzia pracy
  • rozliczanie czasu pracy i organizowanie grafików dla zespołu Call Center
  • dbanie o atmosferę w firmie i zespole
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami

Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać następującą klauzulę:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).

 

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Sales Team Manager with Russian (m/f/d)

    TELUS Digital   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Key responsibilities: Provide mentorship, guidance, and development support to your team. Lead the team through an exciting transition, building skills in sales, problem-solving, critical thinking, and technical expertise. Set team goals and work collaboratively on strategies to drive results....
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone; Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies; Ensures that...