G-Force jest wiodącym dostawcą usług rekrutacji stałych i outsourcingu.
Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z branży: IT i BPO/SSC.
Poszukujemy Kandydatów na stanowiska specjalistyczne i managerskie zainteresowanych rozwojem kariery na terenie Polski i zagranicy.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako:
Team Leader QA w Call Center z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: QATL/KRK/GER
Opis stanowiska:
- Zarządzanie grupą analityków jakości (back office/ front office)
- Monitorowanie oraz raportowanie procesu jakości do działu call center
- Współpraca z kluczowymi interesariuszami w zakresie procesów jakościowych
- Definiowanie i utrzymywanie standardów w celu zapewnienia integralności procesu zapewnienia jakości
- Zgłaszanie problemów związanych z zapewnieniem jakości
- Projektowanie i wdrażanie programów jakościowych
- Sporządzanie raportów miesięcznych oraz raportów ad hoc na temat analizy QA
Wymagania:
- Doskonała znajomość języka niemieckiego (C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (B2)
- Udokumentowane doświadczenie w obszarze kontroli jakości w contact center/call center
- Doświadczenie w obszarze kontoli zespołu (Senior, Lead, Deputy Team Leader, Team Leader)
- Znajomość narzędzi kontroli jakości
- Bardzo dobra ogranizacja pracy własnej
- Mile widzane posiadanie certyfikactu "Six Sigma"
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze kontroli jakości w międzynarodowej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta
- Pracę dla największych rozpoznawalnych na świecie marek
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Atrakcyjny pakiet benefitów oraz szkoleń
- Możliwość doskonalenia umiejętności językowych