Team Leader działu AR/GL
Antal SSC/BPO
Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Szukasz pracodawcy, który da Ci możliwość pełnego wykorzystania Twojego potencjału? Zarządzasz zespołem lub chcesz nim zarządzać? Masz doświadczenie w obszarze księgowości należności lub księgi głównej? To jesteś idealnym Kandydatem na poniższe stanowisko.
Stanowisko
- obsługa i budowanie dobrych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- kontrola należności oraz zapewnienie ich terminowej spłaty dla obsługiwanych lub terminowe i prawidłowe wykonywanie operacji księgowych w księdze głównej w tym: środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych, rezerw, alokacji kosztów, transakcji bankowychmonitorowanie i wspieranie wyników pracy zespołu w zakresie ściągania należności lub rozliczeń księgi głównej
- organizowanie i koordynacja pracy zespołu AR/GL
- uzgodnienie kont należności/księgi głównej na zamknięcie miesiąca
- raportowanie zgodnie ze standardami Grupy (IFRS, local GAAP
- przestrzeganie standardów rachunkowości US GAAP (sporządzanie raportów: miesięcznych, kwartalnych i rocznych)
- Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Współpraca z audytorami
- Przestrzeganie procedur i standardów firmy
- Współpraca z pozostałymi działami księgowości
Wymagania
- doświadczenia zawodowego w odpowiednim obszarze księgowości (GL/AR) najchetniej z firm sektora SSC/BPO
- wyższego wykształcenia kierunkowego (np. rachunkowość/finanse)
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie
- znajomości dodatkowego języka (w tym przypadku niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
- doświadczenia w koordynowaniu pracy zespołu lub potencjału w tym kierunku
- bardzo dobrej znajomości MS Office (zwłaszcza MS Excel)
- doświadczenia w pracy z systemami finansowo – księgowymi
- znajomość systemów ERP będzie dodatkowym atutem
- proaktywnej postawy
- komunikatywności i odpowiedzialności
- chęci podejmowania nowych wyzwań zawodowych
Co oferujemy
- jasne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalny (opieka medyczna, program sportowy i inne)
- możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- pracę w międzynarodowej i dynamicznej organizacji
- przyjazną atmosferę pracy