HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Team Leader Customer Service
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 1111301
Dla naszego Klienta, nowego międzynarodowego centrum usług wspólnych świadczącego usługi outsourcingowe dla Klientów z całego świata, pracującego w modelu 24/7, otwierającego swoją siedzibę w Poznaniu, poszukujemy osób na stanowiska Team Leadera.
Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie koordynowanie pracy podległego zespołu dedykowanego do obsługi konkretnego projektu (aktualnie projekt dotyczący social media), monitorowanie poziomu realizacji KPI, bieżące wsparcie, szkolenie oraz motywowanie pracowników, udział w rozwijaniu i usprawnianiu aktualnych procesów oraz sporządzanie raportów dot. efektywności pracy zespołu.
Od Kandydatów oczekujemy min. 2 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w dziale customer service, wykształcenia wyższego oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Dodatkowo, idealnego Kandydata cechuje nastawienie na cel, samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Nasz Klient oferuje pracę w strukturach globalnej organizacji oraz realny wpływ na kształtowanie operacji w Polsce.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zachęcamy do przesyłania Cv za pośrednictwem funkcji "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.
Do zadań osoby na powyższym stanowisku należeć będzie koordynowanie pracy podległego zespołu dedykowanego do obsługi konkretnego projektu (aktualnie projekt dotyczący social media), monitorowanie poziomu realizacji KPI, bieżące wsparcie, szkolenie oraz motywowanie pracowników, udział w rozwijaniu i usprawnianiu aktualnych procesów oraz sporządzanie raportów dot. efektywności pracy zespołu.
Od Kandydatów oczekujemy min. 2 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w dziale customer service, wykształcenia wyższego oraz bardzo dobrej znajomości języka angielskiego. Dodatkowo, idealnego Kandydata cechuje nastawienie na cel, samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz gotowość do pracy w systemie zmianowym.
Nasz Klient oferuje pracę w strukturach globalnej organizacji oraz realny wpływ na kształtowanie operacji w Polsce.
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zachęcamy do przesyłania Cv za pośrednictwem funkcji "Aplikuj".
Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.