Też uważasz, że warto walczyć o bardziej #eko świat? Przekonaj się, ile możesz zmienić, pracując w Sunday! Efekty naszej pracy cieszą zarówno nas, jak i ponad 22 000 zadowolonych Klientów.
Realizujmy wspólnie wielkie projekty! Dążymy do bycia TOP 1 w branży OZE, w której na ten moment zajmujemy zaszczytne drugie miejsce. W ciągu 6 lat z małej firmy, rozwinęliśmy się do organizacji, liczącej około 500 ekspertów! MOC zielonej energii od Sunday to już ponad 110MW. Słońce jest naszym paliwem.
Za co docenisz naszą firmę? Mamy nadzieję, że pokochasz pracę u nas i poczujesz się jak u siebie. Każdy dzień przepełniony jest z jednej strony profesjonalizmem, z drugiej dobrym humorem. Wierzymy, że razem osiągniemy więcej, dlatego możesz liczyć na wsparcie ze strony Managera oraz kolegów i koleżanek z zespołu.
Sprawdź nas, bo Sunday daje MOC! Aplikuj!
#WeGivePower
Team leader w Call Center
- Pracę na projektach wdrażanych przez spółkę,
- Rekrutacja nowych konsultantów,
- Prowadzenie coachingów z pracownikami,
- Dbanie o realizację wyznaczonych celów przez zespół,
- Raportowanie działań i wyników prac do Project Managera.
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- Doświadczenie przy pracy na projektach w Call Center,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętność budowania zaangażowania zespołu,
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- Dobra organizacja pracy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawa+ wysokie premie,
- Elastyczna forma współpracy: umowa zlecenie bądź umowa o pracę,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- Możliwość awansu wewnątrz struktur grupy.