Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader (branża Call Center)

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Ruda Śląska, Nowy Bytom
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
304 dni temu
Szukamy doświadczonego i zaangażowanego Team Leadera, który poprowadzi nasz zespół Konsultantów do osiągania doskonałych wyników i utrzymywania najwyższej jakości obsługi klienta. Jeśli posiadasz umiejętności przywódcze oraz znasz język angielski na poziomie B2+/C1, to ta oferta jest dla Ciebie!
Team Leader (branża Call Center)
Miejsce pracy: Ruda Śląska, Nowy Bytom
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie codziennymi operacjami zespołu konsultantów,
  • Motywowanie i kierowanie zespołem w celu osiągnięcia określonych wskaźników wyników,
  • Monitorowanie jakości obsługi klienta i wdrażanie działań poprawczych,
  • Współpraca z innymi działami w celu optymalizacji procesów,
  • Raportowanie wyników działu kierownictwu.
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Team Leadera lub podobnym,
  • Biegła znajomość języka angielskiego na poziomie B2+/C1,
  • Znajomość branży Call Center będzie dodatkowym atutem,
  • Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętności przywódcze,
  • Umiejętność motywowania zespołu i osiągania wyznaczonych celów,
  • Zdolność do efektywnego zarządzania czasem i zasobami.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz premię uznaniową, zależną od Twojego doświadczenia oraz osiąganych wyników,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/umowy zlecenie (wg. preferencji),
  • Pracę w dynamicznym otoczeniu, w którym ceni się innowacyjność i kreatywność,
  • Możliwości rozwoju zawodowego, dające Ci przestrzeń do zdobywania nowych umiejętności,
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie ze strony zarządu oraz kolegów z zespole.
 

Poznaj

ARTERIA CUSTOMER SERVICES Sp. z o.o.

Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...