Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TL/12/13/D Miejsce pracy: Kraków
- Kompleksowe odpowiadanie na zapytania klientów w ramach obszaru AR,
- Rozwiązywanie złożonych problemów zgodnie z procedurami a także z uwzględnieniem indywidualnego podejścia,
- Wsparcie merytoryczne w zakresie prawidłowości procesów i procedur,
- Zapewnianie realizacji procesu zgodnie z procedurami,
- Nadzorowanie realizacji zadań i monitoring jakości obsługi klienta,
- Weryfikowanie i zatwierdzanie poprawności zadań realizowanych w zespołu,
- Nadzorowanie procesu wdrażania i szkolenia nowych członków zespołu,
- Stałe optymalizowanie działań,
- Wspieranie przełożonego w dostarczaniu wysokiej jakości usług.
- Doświadczenia w podobnym obszarze, mile widziane w BPO, finansach, rachunkowości i / lub ubezpieczeń,
- Doświadczenia w zarządzaniu procesem i / lub zespołem,
- Zdolności przywódczych,
- Doświadczenia w realizacji procedur,
- Wiedzy z zakresu systemów funkcjonalnych procesów i procedur,
- Umiejętności interpersonalnych,
- Umiejętności obsługi klienta na wysokim poziomie,
- Efektywnego działania pod presją czasu i klienta,
- Biegłej znajomości języka niemieckiego (min. C1),
- Dobrej znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Ciekawą i stabilną pracę w międzynarodowej organizacji,
- Rozwój zawodowy poprzez pracę w międzynarodowych zespołach i udział w prestiżowych projektach międzynarodowych,
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny i pakiet świadczeń, m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie,
- Atrakcyjny program szkoleń,
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych,
- Doskonałą atmosferę pracy.