Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TLAR/12/2013
Naszym Klientem jest jedna z wiodących, międzynarodowych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Aktualnie poszukujemy osób na stanowisko: Team Leader AR
Miejsce pracy: Katowice
Zadania na stanowisku:
- Kompleksowe odpowiadanie na zapytania klientów w ramach obszaru AR
- Rozwiązywanie złożonych problemów zgodnie z procedurami a także z uwzględnieniem indywidualnego podejścia
- Wsparcie merytoryczne w zakresie prawidłowości procesów i procedur
- Zapewnianie realizacji procesu zgodnie z procedurami
- Nadzorowanie realizacji zadań i monitoring jakości obsługi klienta
- Weryfikowanie i zatwierdzanie poprawności zadań realizowanych w zespołu
- Nadzorowanie procesu wdrażania i szkolenia nowych członków zespołu
- Stałe optymalizowanie działań
- Wspieranie przełożonego w dostarczaniu wysokiej jakości usług
- Doświadczenia w podobnym obszarze, mile widziane w BPO, finansach, rachunkowości i / lub ubezpieczeń
- Doświadczenia w zarządzaniu procesem i / lub zespołem
- Zdolności przywódczych
- Doświadczenia w realizacji procedur
- Wiedzy z zakresu systemów funkcjonalnych procesów i procedur
- Umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności obsługi klienta na wysokim poziomie
- Efektywnego działania pod presją czasu i klienta
- Biegłej znajomości języka angielskiego (min. C1)
- gotowość do podjęcia pracy na terenie Katowic
- Ciekawą i stabilną pracę w międzynarodowej organizacji,
- Rozwój zawodowy poprzez pracę w międzynarodowych zespołach i udział w prestiżowych projektach międzynarodowych,
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny i pakiet świadczeń, m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie,
- Atrakcyjny program szkoleń,
- Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji i umiejętności językowych,
- Doskonałą atmosferę pracy.