Team Leader AR with German
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: JO-1311-275789TL_86
Obowiązki:
- Zarządzanie podległym zespołem
- Kontrola zgodności poziomu świadczonych usług z umowami
- Dbałość o terminowość i jakość w ramach transakcji z obszaru należności
- Nadzór nad prawidłowym sporządzaniem i przechowywaniem dokumentacji księgowej do czynności wykonywanych przez podległy zespół
- Poszukiwanie nowych rozwiązań w obszarze należności i wdrażanie ich
- Praca nad doskonaleniem i standaryzacją istniejących procesów
Nasze wymagania :
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomiczne)
- min. 3-letnie doświadczenie w księgowości
- doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
- doświadczenie w organizacji procesów finansowo – księgowych
- biegła znajomość języka niemieckiego
- znajomość programu SAP, moduł FI/CO
- preferowane doświadczenie w pracy w sektorze SSC/BPO
- elastyczność i umiejętność adaptacji w szybko zmieniającym się otoczeniu
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Excel)
Oferujemy:
- pracę w stabilnej, międzynarodowej korporacji
- szeroki pakiet profesjonalnych szkoleń
- realne możliwości rozwoju
- samodzielną i ambitną pracę w profesjonalnym, przyjaznym zespole
- atrakcyjne wynagrodzenie
- możliwość pracy dla międzynarodowych klientów
- szansę poszerzania wiedzy i doświadczenia w różnych obszarach księgowości
- prywatną opiekę medyczną dla pracownika oraz członków rodziny
- pakiet relokacyjny
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie cv wraz z nr ref. w temacie e-maila w wersji polskiej i angielskiej.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.