Firma, z kilkuletnim doświadczeniem w przeprowadzaniu badań metodą tajemniczego klienta w branży motoryzacyjnej, w związku z rozpoczęciem nowych projektów Mystery Shopper, poszukuje osób do pracy w charakterze Tajemniczego Klienta.
Praca polega na ocenie jakości obsługi klienta m.in. w wybranych punktach serwisowych samochodów na terenie dużych miast całego kraju.
Procedura postępowania może się nieznacznie różnić w zależności od wymagań naszego Klienta.
Najpopularniejszy schemat wygląda następująco:
- Audytor odbiera samochód wynajęty przez naszą firmę
- Audytor robi zdjęcia poglądowe samochodu – wyposażenie, samochód z zewnątrz/wewnątrz itp.
- Audytor może być zobowiązany do wprowadzenia kilku drobnych usterek do samochodu typu przepalona żarówka
- Audytor udaje się do serwisu na przegląd i zleca wykonanie wskazanych czynności w samochodzie
- Audytor nagrywa całą wizytę ukrytym dyktafonem i/lub ukrytą kamerą
- Po wizycie w serwisie, Audytor ponownie robi poglądowe zdjęcia samochodu i wypełnia ankietę oceniającą przebieg wizyty w serwisie
- Audytor zwraca samochód
- Audytor przekazuje dokumentację z audytu
- Wykształcenie min. średnie, również studenci
- Czynne prawo jazdy kat. B oraz posiadanie własnego samochodu
- Umiejętności techniczne – doświadczenie w zakresie napraw swoich pojazdów
- Dyspozycyjność czasowa w czasie realizacji audytów (dni robocze tygodnia i ewentualnie soboty)
- Dostęp do Internetu
- Rzetelności i terminowości w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Umiejętności obiektywnej oceny sytuacji i zachowań ludzi
- Zainteresowania motoryzacją/lub obsługą klienta
- Posiadanie i umiejętność posługiwania się aparatem cyfrowym
- Mile widziani studenci oraz osoby w średnim wieku z doświadczeniem w użytkowaniu/serwisowaniu/naprawach swoich samochodów.
- Mile widziane osoby dyspozycyjne (3-4 dni w miesiącu). W treści aplikacji prosimy umieścić informację o dyspozycyjności.
Wybranym kandydatom gwarantujemy zdobycie nowego i ciekawego doświadczenia z zakresu obsługi klienta.
Praca daje możliwość pogodzenia swojej pasji z zakresu motoryzacji z pracą zawodową, ponieważ godziny pracy są elastyczne, a audyty są zlecane z minimum dwudniowym wyprzedzeniem.
Wybrane osoby zaprosimy na profesjonalne szkolenie z zakresu obsługi klienta i procesu przeprowadzania audytu.
Praca ta jest zajęciem dodatkowym, realizowanym w ramach umowy zlecenia lub umowy o współpracę.