- Praca przy drążeniu tuneli za pomocą tarczy TBM na projekcie rozbudowy II linii Metra w Warszawie,
- Nadzór nad prowadzeniem robót tunelowych na zmianie,
- Przestrzeganie obowiązujących przepisów, zarządzeń, instrukcji, norm i wytycznych,
- Prowadzenie robót zgodnie z harmonogramem,
- Bezpieczna organizacja prac nadzór i kierowanie przydzieloną grupą pracowników,
- Kontrola jakości pracy wykonywanej przez podległych pracowników.
- Posiadanie kwalifikacji w dozorze ruchu specjalności górniczej,
- Dyspozycyjność, gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Odpowiedzialność, skrupulatność w realizowaniu powierzonych zadań,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Umiejętność pracy pod presją,
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość języka angielskiego.
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku przy ciekawym, unikalnym projekcie,
- Pakiet świadczeń dodatkowych obejmujący m.in. opiekę medyczną, możliwość korzystania z obiektów sportowych, dodatkowe zajęcia językowe i inne,
- Program poleceń pracowniczych,
- Wsparcie w relokacji.
Poznaj
GULERMAK Agir Sanayi Insaat ve Taahhut A.S. Oddział w Polsce
GÜLERMAK to międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie infrastruktury transportowej i przemysłowej, w tym kolei, autostrad, mostów, tuneli i obiektów produkcyjnych.
Jednym z kluczowych projektów GÜLERMAK w Polsce jest budowa drugiej linii warszawskiego metra. Projekt obejmuje budowę 22 km tunelu, 21 stacji metra i stacji techniczno-postojowej. Do kluczowy projektów należą również drogi ekspresowe S2, S7 i S52, linie tramwajowe w Poznaniu i Krakowie (największy projekt infrastrukturalny PPP w Polsce) oraz tunel w Świnoujściu (największy TBM używany kiedykolwiek w Polsce).
GÜLERMAK odnosił sukcesy w realizacji prestiżowych i nagradzanych projektów w kilku innych krajach na świecie, takich jak Dubaj Route 2020 Metro w Zjednoczonych Emiratach Arabskich (największy certyfikowany LEED GOLD projekt infrastrukturalny), Istanbul Otogar-Bağcılar Metro i Most Przeprawa przez Złoty Róg w Turcji, Kista Tram w Szwecji, Metro w Lucknow w Indiach oraz wiele obiektów przemysłowych, w tym Elektrownia Wodna Kargı, Elektrownia Gazowo-Kondensacyjna Temelli i Fabryka Cementu Nuh w Turcji. GÜLERMAK zbudował ponad 300 km tuneli, ponad 1000 km linii kolejowych i 500 km dróg na całym świecie.