Ogłoszenie numer: 57725, z dnia 2009-02-05
TAURON Polska Energia S.A.
Grupa Kapitałowa TAURON Polska Energia S.A. ( do 15.11.2007 Energetyka Południe S.A.) powstała 6 grudnia 2006 roku w rezultacie konsolidacji przedsiębiorstw sektora energetycznego Polski Południowej. Obejmuje swoim działaniem 17% powierzchni kraju i jest drugim producentem energii elektrycznej w Polsce. Holding jako całość zatrudnia prawie 20 tys. osób, a wartość jego rocznej sprzedaży to ok. 12 mld zł. W niedalekiej przyszłości TAURON Polska Energia S.A. planuje wejście na Giełdę Papierów Wartościowych.
Szef Biura Obsługi Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: śląskie
Nr Ref.: 11_01_2009
Opis stanowiska
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: • Aktywne inicjowanie działań związanych pozyskiwaniem nowych i utrzymaniem obecnych klientów kluczowych • Realizacja przydzielonych planów sprzedaży • Współtworzenie strategii sprzedaży do klientów kluczowych • Analizowanie działań konkurencji • Raportowanie prowadzonych działań zgodnie z obwiązującymi standardami • Współtworzenie oferty produktowej dla segmentu klientów kluczowych • Współtworzenie standardów i procesów związanych ze sprzedażą i obsługą klientów kluczowych • Rekrutacja pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż do klientów kluczowych • Zarządzanie podległym zespołem oraz rozwijanie jego potencjałuWymagania
• Wykształcenie wyższe • Prawo jazdy kat. B • Doświadczenie w aktywnym tworzeniu standardów obsługi klientów strategicznych • Kreatywność • Samodzielność • Umiejętność zarządzania podległym zespołem • Biegła obsługa komputera / znajomość pakietu Office • Dyspozycyjność • Znajomość języka angielskiegoOferujemy
• Ciekawą pracę w dynamicznym zespole • Atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia • Pracowniczy Program Emerytalny • Możliwość pracy w Spółce, która zarządza jedną z największych grup kapitałowych w sektorze energetycznym w Polsce,Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.