Systems & Application Support Engineer - advanced Linux user
Miejsce pracy: Kraków
Dołącz do zespołu wsparcia technicznego!
Rozwiązujemy nierzadko zawiłe i ciekawe problemy dotyczące prawidłowego i bezpiecznego działania oprogramowania, systemów operacyjnych, sieci czy nawet sprzętu serwerowego. To znacznie więcej niż stereotypowy service desk – u nas wdrażamy i utrzymujemy autorskie rozwiązania w bardzo skomplikowanych systemach, środowiskach i narzędziach.
Chcesz poszerzyć swoją wiedzę i doświadczenie z zakresu inżynierii sieci, wspierania od strony technicznej dużych systemów i środowisk?
Jeśli ponadto ważne są dla Ciebie dobre relacje oraz teamwork zapraszamy. Aplikuj!
Co będziesz robić?
- Analizować oraz rozwiązywać problemy/incydenty związane z pracą systemów opartych o technologie Linux i Windows Server: identyfikacja, analiza oraz reagowanie na potencjalne zagrożenia
- Instalować i konfigurować oprogramowanie dla klientów firmy
- Monitorować stan bezpieczeństwa oraz rozwiązywać problemy dotyczące infrastruktury sieciowej LAN/WAN
- Wspierać inne zespoły we wdrażaniu nowych aplikacji/uruchamianiu
środowisk i systemów informatycznych u klienta
Co musisz umieć?
- Poruszać się po systemie plików oraz zarządzać zmiennymi środowiskowymi w systemie operacyjnym Linux
- Zarządzać cyklem życia procesów oraz usług.
- Pisać/rozumieć proste skrypty np. w językach Bash lub Python
- Zarządzać systemem MS Windows Server na poziomie administracji i utrzymania
- SQL: potrafisz pisać zapytania do bazy danych
- Poruszać się w zagadnieniach inżynierii sieci w technologii LAN/WAN
- Używać narzędzi do wirtualizacji np.VirtualBox, VMware, Hyper-V, KVM
- Język angielski przynajmniej na poziomie B2
Ważne dla nas są:
- Znajomość koncepcji wirtualizacji i/lub konteneryzacji
(Kubernetes, Docker) - Doświadczenie przy wdrożeniach systemów
- Znajomość systemów operacyjnych Linux
na poziomie administratora