PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Najlepszych kandydatów dla naszych Zleceniodawców.Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy dla niemieckiej spółki z oddziałem produkcyjnym w Chorzowie, niezawodnego kandydata/kandydatki na stanowisko IT- Administrator Systemu ERP. Nasz Klient jest dostawcą części do branży motoryzacyjnej i zatrudnia w kilku lokalizacjach na świecie ponad 1000 pracowników.
Wdrożenie, wspieranie i rozbudowa systemu ERP dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania.
Przyporządkowanie w hierarchii: Osoba zajmującą stanowisko podlega dyscyplinarnie Kierownikowi działu R&D, a fachowo Dyrektorowi IT Grupy w Niemczech.
- Kontrola nad i rozbudowa istniejącego systemu ERP
- Wewnętrzne uzgadnianie koniecznych ulepszeń w Grupie
- Zakładanie baz danych i programowanie raportów według zapotrzebowania
- Osoba pierwszego kontaktu jako wsparcie w kwestiach dotyczących FEPA dla użytkowników wewnątrz Grupy
- Tworzenie Crystal- Reports
- Dokumentowanie zmian w oprogramowaniu
- Tworzenie planów szkoleniowych
- Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń wewnątrz Grupy
- Wdrażanie nowych użytkowników
- Ustalenie i kontrolowanie odpowiednich procedur tworzenia kopii zapasowych we wszystkich obszarach w celu uniknięcia utraty danych
- Zapewnienie sprawnego współdziałania różnych systemów informatycznych
- Wsparcie całego zespołu w przypadku problemów z systemami IT
- Analiza zakłóceń w systemach operacyjnych i wdrażanie środków zapobiegawczych
- Monitorowanie pojemności serwerów.
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub powiązane
- Mile widziane osoby bezpośrednio po studiach
- Preferowane doświadczenie w pracy z systemem ERP, jednak nie jest warunkiem koniecznym
- Znajomość języka angielskiego lub/ i języka niemieckiego na poziomie min. B2/C1
- Biegłość z pracy z bazami danych – SQL, Access
- Znajomość języka OOP
- Znajomość praktyczna Crystal Reports i BI-Designer.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole
- Dyskrecja
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Gotowość do podróży służbowych.
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku z możliwością używania języka angielskiego i niemieckiego na co dzień
- Stabilne zatrudnienie
- Rozwój kompetencji i zakresu zadań
- Przyjazną atmosferę pracy
- Benefity (ubezpieczenie medyczne, ...).