Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...
Luxoft
is an emerging global leader in high-end software application development.
Luxoft is a global IT outsourcing and software development company with 7000 employees across 19 locations. It was recently recognized as Leading Central and Eastern European Service Provider in the 2010 Global Services 100 list. Luxoft is famous for flexible delivery models, world's best IT talent pool, low attrition rates, best-of-breed processes and highest security and quality standards.
Luxoft is trusted long-term partner for world class leaders such as
Avaya, Boeing, Dell, Deutsche Bank, IBM.
Currently we are looking for
Currently we are looking for
Support Engineer
VR-6716
Support Engineer
Miejsce pracy: Krakow
Nr Ref.: VR-6716
Luxoft - Leading Central and Eastern European IT Service Provider. Learn more about Luxoft at www.luxoft.com
Responsibilities:
Main aspect of the role is support and maintain regulatory reporting application. It involved mainly resolving queries passed from the business and 2nd line support. Additionally some development is involved.
The candidate will have a consistent track record of demonstrating initiative, collaboration, and strong teamwork skills. He/she will think out of the box and adds value to discussions. Furthermore, he/she will take direction and have a strong focus on delivery.
Scope of responsibilities will include working in a team taking direction from others for assigned tasks and on some occasions leading individual tasks as part of a larger project.
Person is exposed to and gain experience to all areas of the Regulatory Reporting. This is a very exciting overlap between technology and the business groups.
Requirements:
Basic knowledge of Java
Unix
SQL (preferably Oracle)
Familiarity with Agile development methodologies
Basic knowledge of TDD and BDD methodologies
Excellent communication skills are required - the successful candidate will communicate across the regions
Strong team player prepared to take responsibility for tasks, and ownership of issues
Nice to have:
Git
JIRA
Bash programming
Apart from what everyone else offers, we offer:
Join our Development Center in Krakow and become a member of our open minded, progressive and professional team. In this role you will be working on projects for one our world famous clients. You will have a chance to grow your technical and soft skills, and build a thorough expertise of the industry of our client. On top of attractive salary and benefits package, Luxoft will invest into your professional training, and allow you to grow your professional career.
Zakres obowiązków: Opieka i wsparcie w zakresie oprogramowania aptecznego; Monitorowanie komputerów i serwerów aptecznych; Aktualizację systemów operacyjnych, aktualizacje systemowe, sterowniki, firmware; Instalacja i konfiguracja wymaganych aplikacji; Zbieranie statystyk awarii, naprawa...
Wspierać dział IT (i nie tylko) w codziennych potyczkach technologicznych, Dbać o to, żeby nasze komputery, sieć i centrala telefoniczna działały jak trzeba, Tworzyć zestawienia danych w SQL, bo tabelki nie zrobią się same, Diagnozować i rozwiązywać problemy techniczne, Monitorować...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
1 dni
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres zadań: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (biznesowych i indywidualnych) Rozwiązywanie problemów z zamówieniami; Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania cenowe; Weryfikacja zamówień; Budowanie dobrych relacji z klientami; Współpraca z innymi działami w...
Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje obowiązki: Obsługa i wsparcie użytkowników systemów oraz aplikacji biurowych; Zarządzanie sprzętem IT: konserwacja i zakup nowego sprzętu; Instalacja oprogramowania i sprzętu; Zarządzanie budżetem na sprzęt informatyczny; Administracja infrastrukturą serwerową i sieciową;...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Wyzwania, jakie na Ciebie czekają: Monitorowanie zdarzeń cyberbezpieczeństwa w czasie rzeczywistym; Wyszukiwanie zależności pomiędzy zdarzeniami, kategoryzowanie zdarzeń; Zbieranie kluczowych informacji, ich analiza i interpretacja w celu eskalacji do odpowiednich linii wsparcia; Przyjmowanie...