HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Support Engineer
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 1112551
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta, lidera branży logistycznej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Support Engineera
Lokalizacja: Warszawa, Annapol
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Długość projektu: Longterm
Stawka: 40 – 50 PLN/h B2B netto+vat
Wymagania:
Zadania na stanowisku:
Proaktywne planowanie i koordynacja działań z innymi działami
1. Realizacja projektów w zakresie działań związanych z obszarem usług teleinformatycznych:
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi teleinformatycznej pracowników oraz osób i podmiotów współpracujących z Klientem.
1. Utrzymanie i Rozwój Infrastruktury teleinformatycznej Klienta:
Zapewnienie przestrzegania procedur wewnętrznych i zewnętrznych
1. Kontrolowanie poprawności działań zgodnie z wymogami zasad bezpieczeństwa oraz procedurami wewnętrznymi Klienta:
Customer Experience
Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz Ochrona środowiska
Oferujemy:
Zainteresowane osoby zapraszam do przesłania swojego CV za pomocą przycisku APLIKUJ
Dla naszego Klienta, lidera branży logistycznej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Support Engineera
Lokalizacja: Warszawa, Annapol
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Długość projektu: Longterm
Stawka: 40 – 50 PLN/h B2B netto+vat
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, co najmniej licencjat
- Znajomość języka angielskiego na poziomie, co najmniej komunikatywnym
- Bardzo dobra znajomość produktów serwerowych i klienckich firmy Microsoft
- Bardzo dobra znajomość zagadnień sieciowych TCP/IP
- Znajomość podstawowych zagadnień związanych z zarządzaniem usługami IT
- Umiejętność interpretowania standardowych raportów
- Podstawowa znajomość zagadnień technicznych związanych z usługami teleinformatycznymi.
- Doświadczenie w branży informatycznej (wiedza na temat najnowszych rozwiązań na rynku informatycznym) – in plus
- Znajomość branży telekomunikacyjnej – in plus
- Znajomość metodologii ITIL – in plus
Proaktywne planowanie i koordynacja działań z innymi działami
1. Realizacja projektów w zakresie działań związanych z obszarem usług teleinformatycznych:
- Prowadzenie projektów IT
- Zapewnienie planowej implementacji projektów (od strony implementacyjnej)
- Koordynacja z pozostałymi działami czasu wprowadzania nowych rozwiązań lub zmian
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi teleinformatycznej pracowników oraz osób i podmiotów współpracujących z Klientem.
1. Utrzymanie i Rozwój Infrastruktury teleinformatycznej Klienta:
- Zarządzanie i Administrowanie zasobami teleinformatycznymi Klienta oraz środkami trwałymi IT
- Współpraca z usługodawcami oraz serwisami zewnętrznymi / zgłaszanie / odbiór / weryfikacja usług i napraw
- Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi w zakresie usług świadczonych dla Klienta
- Dystrybucja wewnętrznych instrukcji i procedur postępowania
- Uzyskanie niezbędnych szkoleń, wymaganych do efektywnego wykonywania obowiązków
- Śledzenie pojawiających się na rynku nowych rozwiązań teleinformatycznych, ich analiza pod kątem przydatności dla firmy
- Przyjmowanie i rejestracja wszystkich zgłoszeń w centralnym systemie zgłoszeń Klienta
- Realizacja zgłoszeń w wymaganym w SLA czasie, raportowanie o ich realizacji oraz w zakresie występujących problemów
- Eskalacja zgłoszeń zgodnie z uzgodnioną ścieżką
- Obsługa i Eksploatacja Centralnego Systemu Zgłoszeń Klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami
Zapewnienie przestrzegania procedur wewnętrznych i zewnętrznych
1. Kontrolowanie poprawności działań zgodnie z wymogami zasad bezpieczeństwa oraz procedurami wewnętrznymi Klienta:
- Zapewnienie przestrzegania polis korporacyjnych
- Zapewnienie poufności danych przechowywanych w systemach informatycznych
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych poprzez wykonywanie wymaganych kopii zapasowych
- Zapewnienie, dostępu do systemów informatycznych i teleinformatycznych jedynie dla osób uprawnionych
- Raportowanie realizacji projektów
- Raportowanie problemów biznesowych do Kierownictwa Działu Informatyki
Customer Experience
- W każdym miejscu i czasie realizacja działań i okazywanie zachowań, które zostały uznane za zapewniające klientom wyróżniające się usługi i doświadczenia ze współpracy. Działania te i zachowania opisuje jedna z kluczowych kompetencji „Spełnianie oczekiwań klientów” i wszystkie dodatkowe instrukcje dotyczące pracy na danym stanowisku
Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz Ochrona środowiska
- Pracownicy są odpowiedzialni za postępowanie w sposób zgodny ze standardami firmowymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska, a zakres ich odpowiedzialności jest określony w systemie zarządzania Klienta.
Oferujemy:
- Benefity pozapłacowe, m.in. Medicover, Multisport;
- Patrycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
- Elastyczność formy zatrudnienia - B2B