The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie właściwych cen i cenników oraz innych opłat; Wypełnianie umów najmu,...
Zadania: Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów. Wsparcie działu...
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów, realizacja rezerwacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie umów najmu, obsługa transakcji płatniczych. Sporządzanie raportów i zestawień, kontrola umów najmu. Obsługa rezerwacji krajowych i zagranicznych. Dostawa i...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości. Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań....
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind wichtig, Du...
Strokovnjak za prodajo in pomoč strankam – slovenščina
Strokovnjak za prodajo in pomoč strankam – slovenščina
HomeGlobal
dolnośląskie
praca stacjonarna
1356 dni temu
Strokovnjak za prodajo in pomoč strankam – slovenščina
Homeglobal.com je storitev, ki pomaga razviti kariero v industriji neposredne prodaje. Zahvaljujoč globalnemu dosegu in sodelovanju s poljskimi in tujimi podjetji homeglobal.com ponuja priložnost za impresiven zaslužek
Opis delovnega mesta:
Celovita storitev za stranke v slovenščini: sprejemanje, izvajanje in posodabljanje naročil,
Svetovanje strankam s prilagajanjem ponudbe izdelkov posameznim potrebam,
Raziskovanje potreb strank in skrb za gradnjo pozitivnih odnosov,
Skrb za logistične storitve naročil,
Skrb za dobro podobo podjetja.
Zahteve:
Zelo dobro znanje slovenščine in poljščine/angleščine,
Visoko razvite medosebne spretnosti,
Komunikacija, korektnost in tekoč jezik,
Profesionalizem v stiku s stranko po telefonu,
Svobodna uporaba računalnika,
Vestnost, odgovornost, smisel za humor.
Ponujamo vam:
Privlačno osnovno plačo in zelo privlačen sistem bonusov,
Možnost dodatnega dohodka s priporočevanjem sodelavcev,
Lokacija v samem središču Varšave (ali možnost sodelovanja na daljavo),
Paket izobraževanj,
Pot razvoja v strukturah podjetja,
Dodatne ugodnosti: zdravstvena oskrba ali kartica Multisport,
Podpora pri selitvi.
Prosimo, pošljite svoj življenjepis v poljščini ali angleščini
The Team collaborates closely with the Danish Teams consisting of brokers and consultants. We provide support in administrating client’s policies throughout the year and helping them make the best decisions! Our office is located in Cracow however in this role we are open to flexibility in terms...
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa Klienta/wynajem samochodów zgodnie z wymogami licencji i standardami obsługi, realizacja rezerwacji i aktywne pozyskiwanie klientów “walk-in”, dbałość i stosowanie właściwych cen i cenników oraz innych opłat; Wypełnianie umów najmu,...
Zadania: Głównym zadaniem jest zapewnienie klientom doskonałej obsługi poprzez zarządzanie zamówieniami, zarządzanie kontami, rozwiązywanie problemów i niezbędną komunikację biznesową. Customer Service Analyst jest pierwszą linią kontaktu dla biznesu i klientów. Wsparcie działu...
pracownik fizyczny umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
1 dni
Twoje zadania Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Rozkładanie odzieży na półkach pracowników, Przyjmowanie reklamacji i nadzór nad ich realizacją, Dbanie o prawidłowy obieg odzieży, Zapewnienie wsparcia pracownikom naszego Klienta,...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails, chat messages and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
Opis stanowiska Profesjonalna obsługa klientów, realizacja rezerwacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowanie umów najmu, obsługa transakcji płatniczych. Sporządzanie raportów i zestawień, kontrola umów najmu. Obsługa rezerwacji krajowych i zagranicznych. Dostawa i...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
2 dni
Zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klienta. Odbieranie połączeń telefonicznych, maili, wiadomości na czacie oraz realizacja celów ustalonych przez zarządzanie. Przestrzeganie procedur i polityk firmy w celu zapewnienia jakości. Efektywne i terminowe wykonywanie powierzonych zadań....
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Deine Aufgaben: Du betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind wichtig, Du...