Twoje zadania:
- Samodzielnym prowadzeniu procesów zakupowych w kategorii INDIRECT w obszarze IT lub budowy infrastruktury FTTH (m.in. RFx, ewaluacja ofert, uzyskanie zgód korporacyjnych)
- Prowadzeniu procesu negocjacji (renegocjacji) warunków współpracy oraz zawierania umów z wybranymi dostawcami
- Efektywnym zarządzaniu powierzoną kategorią zakupową (w tym identyfikacji i podejmowaniu inicjatyw optymalizacyjnych oraz oszczędnościowych)
- Raportowaniu statusu i wyników prowadzonych procesów zakupowych
- Monitorowaniu trendów i zmian na rynkach materiałów oraz dostawców
- Aktywnym udziale w tworzeniu i modyfikowaniu procesów wewnętrznych w obszarze zakupów i wdrażaniu nowych rozwiązań oraz narzędzi IT.
Szukamy Ciebie, jeśli posiadasz:
- Doświadczenie w obszarze zakupów sieciowych FTTH bądź IT
- Wykształcenie wyższe bądź jesteś w trakcie studiów (preferujemy wykształcenie techniczne lub finansowe/ekonomiczne)
- Bardzo dobrą znajomość technik negocjacyjnych popartą osiąganymi rezultatami
- Umiejętność negocjowania zapisów umów z uwzględnieniem najlepszych praktyk rynkowych
- Zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętność swobodnego posługiwania się MS Excel i PowerPoint
- Umiejętność prezentowania wyników oraz przekazywania wniosków w sposób jasny i rzeczowy
- Inicjatywę oraz samodzielność w działaniu, dobrą organizacją czasu pracy oraz asertywność
- Dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
-
Dodatkowy benefit świąteczny
-
Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.