Store Management Program
Firma Peek & Cloppenburg w nieoczekiwany sposób łączy ze sobą kilka elementów: zajmuje się nie tylko sprzedażą konfekcji, ale również projektuje i produkuje marki własne. Nasza firma posiada ponad 140 sklepów i dwie centrale – jedną w Düsseldorfie, a drugą w Wiedniu. Zatrudniamy ponad 17 000 pracowników, którzy dzięki swojej codziennej pracy zapewniają najwyższy poziom obsługi klientów w 15 krajach. Dzięki temu, w naszej firmie doświadczysz szczególnej różnorodności i podejmiesz nowe wyzwania.
ZADANIA
- Oferujemy unikalny program szkoleniowy, który przygotuje Cię do pracy na stanowisku kierownika sklepu w jednym z salonów P&C na terenie Polski
- Faza 1: Intensywne szkolenie praktyczne w dwóch sklepach naszej sieci w Polsce oraz szkolenie teoreteczne w centrali w Wiedniu
- Faza 2: Objęcie stanowiska wyższego szczebla – kierownika działu sprzedaży z zadaniami w zakresie kierowania i rozwoju zasobów ludzkich, kontroli i podnoszenia wydajności sprzedaży, kontroli oferty sprzedażowej i visual merchandisingu
- Ponadto: Oferujemy różnorodne szkolenia oraz indywidualne wsparcie i pomoc naszego zespołu sprzedaży i HR
- Po pozytywnym zakończeniu programu bezpośrednie zatrudnienie na stanowisku kierownika sklepu w naszej firmie
WYMAGANIA
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym, idealnie w branży odzieżowej, FMCG lub sektorze usługowym
- Zamiłowanie do mody i wyczucie stylu
- Zorientowanie na klienta i jakość obsługi
- Zaangażowanie, własna inicjatywa i nastawienie na działanie
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
- Otwartość na podjęcie pracy w sklepach P&C na terenie Polski
CO OFERUJEMY
- Szkolenia w zakresie rozwoju osobistego i zawodowego
- Indywidualne planowanie kariery
- Różnorodne możliwości rozwoju
- Dynamiczne środowisko pracy, zorientowane na pracę zespołową
- Bezpieczeństwo, jakie daje rodzinna firma z tradycjami
- Atrakcyjne zniżki dla pracowników na towary oferowane w sklepach P&C