Stock Manager
Miejsce pracy: Kraków
W trakcie wykonywania pracy do obowiązków pracownika należy w szczególności:
- Realizuje i wspiera cele biznesowe Spółki i Kierownika Sklepu
- Jest liderem we wszystkich kwestiach dotyczących obrotu towarem w wyznaczonym sklepie
- Planuje i skutecznie oraz terminowo realizuje wszystkie działania w zakresie uzupełniania zapasów
- Zarządza i prowadzi zespół magazynu sklepowego oraz wszelkich pracowników obsługi technicznej sklepu
- Współpracuje z Kierownictwem Sklepu w celu skutecznego łączenia celów operacyjnych i wizualnych
- Współpracuje z Kierownikiem Sklepu w zakresie zarządzania spotkaniami personelu sklepu zgodnie z wytycznymi spółki
- Zapewnia szkolenie stanowiskowe oraz rozwój zespołu magazynowego a także wszystkich pracowników obsługi technicznej sklepu
- Kształtuje atmosferę radości i satysfakcji z pracy w zespole magazynowym oraz obsługi technicznej
- Zapewnia, że sztuki nowego towaru są przygotowywane terminowo, aby możliwa była niezwłoczna ich sprzedaż w sklepie
- Wspiera terminowe i skuteczne transfery i zwroty towaru
- Zapewnia, że zaplecze jest czyste, dobrze zorganizowane i właściwie oznakowane
- Zapewnia, że zapasowe akcesoria są spakowane i zamknięte z powodów bezpieczeństwa
- Informuje Kierownika Sklepu o możliwościach przesunięć towarowych
- Jest osobą kontaktową w zakresie poziomów zapasów i ogólnej obsługi technicznej sklepu
- Jest osobą kontaktową w zakresie kontroli wyposażenia i obsługi technicznej takich urządzeń jak kasy, drukarki, systemy DVR i EAS
- Utrzymuje poziomy zapasów w sklepie
- Informuje na bieżąco o Komunikatach Operacyjnych i dotyczących wystroju
- Zapewnia realizację polityk i procedur spółki
Oferujemy:
- zniżkę pracowniczą
- atrakcyjne wynagrodzenie + premia
- pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- udział w kreowaniu nowej marki na polskim rynku
- pracę w wyjątkowej atmosferze