Stock Associate
Miejsce pracy: Szczecin
W trakcie wykonywania pracy do obowiązków pracownika należy w szczególności:
- Realizuje kompleksowo wszystkie obowiązki i zlecone zadania
- Wspiera kierownictwo w łączeniu celów operacyjnych i wizualnych
- Współpracuje z innymi Sprzedawcami w celu maksymalizacji sprzedaży i wyników zespołu
- Zapewnia, że sztuki nowego towaru są przygotowywane terminowo, aby możliwa była niezwłoczna ich sprzedaż w sklepie
- Wspiera terminowe i skuteczne transfery i zwroty towaru
- Zapewnia, że zaplecze jest zorganizowane i właściwie oznakowane
- Zapewnia, że zapasowe akcesoria są zamknięte z powodów bezpieczeństwa
- Współpracuje bezpośrednio i entuzjastycznie z innymi pracownikami sklepu, kierownictwem i klientami
- Kształtuje atmosferę radości i satysfakcji z pracy w sklepie
- Stosuje się do wszystkich zaplanowanych grafików zmian, przerw i przerw na posiłek
- Realizuje wszystkie polityki, procedury i programy
- Wspiera wszystkie projekty w zakresie utrzymania porządku i czystości w sklepie
- Przestrzega federalnych, stanowych oraz lokalnych przepisów pracy
- Chroni i zabezpiecza powierzony majątek spółki
- Wspiera programy testowe spółki
- Wspiera otwieranie, zamykanie i zmianę wystroju sklepu, zgodnie z potrzebami
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
Czas pracy: pełny/ niepełny