Stażysta w Zespole Zarządzania Jakością i Doświadczeniem Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: S/ZZJiDK/2016
Bank Zachodni WBK należy do największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się banków na polskim rynku, obsługującym klientów indywidualnych, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Naszym klientom oferujemy kompleksowe usługi finansowe na najwyższym poziomie, wspierane przez nowoczesne technologie bankowe. Głównym akcjonariuszem Banku Zachodniego WBK jest Banco Santander, pierwszy bank w strefie euro i 11. na świecie pod względem kapitalizacji. Jeśli chciałbyś zostać częścią tej organizacji – weź udział w rekrutacji.
DO TWOJEGO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW NALEŻEĆ BĘDZIE:
- Przygotowanie zestawień i analiz w oparciu o dostępne wyniki badań rynkowych
- Prowadzenie kalendarza Zespołu oraz organizacja spotkań wewnętrznych
- Wsparcie organizacyjno-administracyjne Departamentu
- Prowadzenie sekretariatu Komitetu Jakościowego
OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie
- Dyspozycyjności na poziomie 40h/tyg
- Otwartości i komunikatywności
- Bardzo dobrej organizacji pracy
- Zaangażowania w wykonywane obowiązki i chęci podejmowania nowych wyzwań
MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę na podstawie umowy zlecenie
- Możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku Grupy Santander
- Wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy i doskonaleniu umiejętności