Jesteś fanem nowych technologii i ważna jest dla Ciebie użyteczność aplikacji, z których na co dzień korzystasz? A może zdarza Ci się uczucie frustracji, gdy robisz zakupy przez Internet i nie działają podstawowe funkcje strony lub nie wiesz, gdzie ich szukać? A gdybyś miał możliwość, czy zgłosiłbyś właścicielowi takiej strony błąd, a nawet pokusił się o zaproponowanie, jak można by go poprawić, by ułatwić życie wymagającemu użytkownikowi, takiemu jak Ty sam?
Stażysta w Dziale Wsparcia Rozwoju Systemów Sprzedaży
- pracę na podstawie umowy zlecenia w pełnym wymiarze godzin,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
- pracę w dogodnej lokalizacji (Powiśle), blisko stacji metra Centrum Nauki Kopernik,
- możliwości rozwoju w jednej z wiodących firm z branży ubezpieczeniowej.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- przeprowadzanie testów nowych funkcjonalności w aplikacjach dla sił sprzedaży,
- weryfikację błędów w aplikacjach, zgłaszanie ich w dedykowanych systemach i testowanie poprawek,
- kontaktowanie się z IT i dostawcami aplikacji w celu koordynacji naprawy błędów i wdrażania usprawnień w aplikacjach,
- dbanie o ciągłość procesów biznesowych poprzez administrowanie aplikacjami dla sił sprzedaży,
- wspieranie sił sprzedaży poprzez realizację dodatkowych zadań (np. przygotowywanie instrukcji aplikacji dla użytkowników, robienie prezentacji itp.).
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
- masz wiedzę, jak funkcjonuje Internet i interesujesz się użytecznością aplikacji od strony użytkownika,
- masz dar dostrzegania błędów na stronach www i w aplikacjach i lubisz dzielić się swoimi spostrzeżeniami,
- nie boisz się zadawać pytań oraz przejrzyście i konkretnie komunikujesz swoje zdanie,
- szybko uczysz się obsługi nowych aplikacji,
- umiesz odnaleźć się w kilku tematach jednocześnie mimo presji terminów,
- z determinacją i skrupulatnie realizujesz zadań wymagające skupienia.
Dołączdonas!
Aplikuj