Qubus Hotel Management – spółka wspomagająca zarządzanie siecią Qubus Hotel - zaprasza studentów ostatnich semestrów studiów na Płatny Staż w Dziale Marketingu.
Interesujesz się tematyką e-commerce i content marketingu?
Obowiązkowe praktyki studenckie to dla Ciebie za mało?
Poznaj zasady funkcjonowania jednej z największych sieci hotelarskich w Polsce!
-
zdobycie doświadczenia marketingowego i PR’owego w Spółce zarządzającej jedną z największych w Polsce sieci hotelarskich – nauczysz się od najlepszych,
-
współpracę przy realizacji zadań z jakimi mierzą się nasi pracownicy – ciekawe zadania, które pozwolą Ci zrozumieć zasady funkcjonowania Działu Marketingu,
-
pracę w przyjaznej atmosferze, w gronie fajnych i zmotywowanych pracowników Działu Marketingu,
-
minimum 6 miesięczny staż z możliwością jego przedłużenia do 12 miesięcy – to od Ciebie zależy jak długo z nami zostaniesz,
-
ok. 20 godzin stażu tygodniowo – ilość godzin/dni dopasujemy do Twojego planu zajęć i egzaminów,
-
korzystanie z pysznego lunchu firmowego w dniach odbywania stażu,
-
comiesięczne wynagrodzenie,
-
indywidualną informację zwrotną oraz referencje po zakończeniu stażu.
-
uczestniczenie w procesie tworzenia, zamawiania i dystrybucji materiałów marketingowych w ramach sieci Qubus,
-
wspomaganie pracowników Działu Marketingu w realizacji bieżących projektów i akcji marketingowych,
-
opieka nad procesem zarządzania informacją zwrotną – odpowiadanie na opinie gości i przygotowywanie raportów w Excel,
-
pisanie komunikatów prasowych,
-
udział w eventach branżowych – targi, dni otwarte.
Czego na pewno nie będziesz robić? : kserować, opieczętowywać kopert, parzyć kawy. U nas kawę parzy automat – stażyści mają ciekawsze zadania.
-
jesteś studentem (min. III roku) studiów o profilu humanistycznym, społecznym lub ekonomicznym, dysponującym czasem w zakresie kliku godzin dziennie (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00),
-
Twoja znajomość języka angielskiego pozwala Ci na swobodną komunikację,
-
znasz narzędzia pakietu MS Office w stopniu co najmniej średniozaawansowanym, w tym przede wszystkim Excel, Word, Power Point,
-
umiesz i lubisz pisać teksty marketingowe, artykuły prasowe, treści na stronę www,
-
interesujesz się tematyką marketingu, e-commerce, nowych mediów,
-
jesteś dobrze zorganizowany/a i potrafisz pracować w zespole,
-
możesz pochwalić się doświadczeniem w pracy w organizacjach studenckich, non-profit lub w innych firmach,