INCOM GROUP S.A. – więcej niż dystrybutor IT
Jesteśmy firmą w grupie kapitałowej, działającej na rynku informatycznym w Polsce od 1990 roku. Zaspokajamy potrzeby ponad 10 tysięcy Partnerów, z niemal wszystkich obszarów nowych technologii, wirtualizacji oraz inteligentnych rozwiązań IT. Działamy jako lider w dystrybucji wiodących producentów z branży IT i elektroniki konsumenckiej na świecie, oferując produkty takich firm jak: Western Digital, Seagate, Toshiba, HP, Dell, Lenovo, Philips, AOC, LG, MSI, Silicon Power, GoodRam, Gigabyte, AsRock, AMD, Canon, Brother, Ricoh i wielu innych.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim:
- Udział w budowaniu wizerunku firmy oraz jej marek
- Konstruowanie i wdrażanie planów marketingowych
- Nauka prowadzenia projektów marketingowych
- Współpraca z producentami w zakresie funduszy marketingowych
- Planowanie i realizacja działań wspierających sprzedaż
- Praca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi
- Praca przy organizacji konferencji, spotkań, eventów
- Działania PR
Oczekujemy:
- komunikatywności i wysokiej kultury osobistej
- umiejętności planowania i samodzielność
- umiejętności pracy w zespole
- lekkiego pióra
- silnej motywacji do ciągłego rozwoju zawodowego i determinacji w dążeniu do wyznaczonych celów
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- umiejętności graficzne mile widziane
- doświadczenie w pracy w dziale marketingu mile widziane
Oferujemy pracę i rozwój w dynamicznie działającej firmie w branży IT, współpracę w młodym zespole, możliwość współpracy ze światowej klasy producentami, intensywny cykl szkoleń wewnętrznych oraz odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę.
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00
Etapy rekrutacji:
- etap I: analiza cv
- etap II: wstępna rozmowa rekrutacyjna z wybranymi osobami
- etap III: „dzień testowy” (kilka godzin) dla osób, które pozytywnie przeszły etap II
- etap IV: ostateczna rozmowa i złożenie oferty wybranej osobie.