Grupa Generali to jeden z trzech największych ubezpieczycieli w Europie.
Zatrudniamy ponad 1400 Pracowników w całej Polsce, obsługujemy ponad
3 mln Klientów. Doceniamy naszych Pracowników, dbamy o ich rozwój,
stawiamy na różnorodność. Wspólnie tworzymy przyjazne miejsce pracy.
Stażysta w Dziale Help Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SPE/1709/830/1658
Zakres obowiązków
- rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT;
- instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami);
- współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT.
Oczekujemy
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: informatyka, telekomunikacja lub elektronika);
- wiedzę w obszarze Help Desk: stacje robocze, systemy informatyczne, drukarki;
- znajomości zagadnień związanych z administracją sieciami komputerowymi;
- znajomości systemów operacyjnych z rodziny MS Windows;
- nastawienia na pomoc użytkownikom;
- umiejętności szybkiego uczenia się i poszukiwania innowacyjnych rozwiązań;
- nastawenia na rozwój i zdobywanie nowej, praktycznej wiedzy;
- komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole;
- terminowości i zaangażowania;
- dyspozycyjności od poniedziałku do piątku.
Oferujemy
- 2-miesięczny staż w Dziale Help Desk;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej;
- okazję wzięcia udziału w ciekawych projektach, które pozwolą Ci zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności;
- wsparcie indywidualnego opiekuna przez cały czas trwania stażu.