Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa infrastrukturalnego, energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku.
Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
-
Wsparcie działu administracji oraz działu zakupów w codziennych obowiązkach,
-
Prowadzenie książki korespondencyjnej,
-
Przygotowywanie i kontrola dokumentacji budowy,
-
Analiza rynków dostawców i podwykonawców.
- Wykształcenie wyższe lub student/ka ostatniego roku,
- Znajomość branży budowlanej będzie dodatkowym atutem,
- Umiejętność przygotowywania dokumentów urzędowych,
- Wysoce rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole oraz nastawienie na realizacje postawionych celów.
- Znajomość programu MS Office,
- Znajomość języka angielskiego,
- Prawo jazy kat. B.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Zdobycia wiedzy z różnych obszarów projektu budowlanego.
Więcej informacji o firmie znajdziesz na stronie www.aldesa.pl