Enovatis S.A. jest największym multiagentem na rynku turystycznym w Polsce i najbardziej dynamicznie rozwijającym się podmiotem polskiej e-turystyki. Enovatis S.A. istnieje od kilkunastu lat na rynku krajowym oraz prowadzi ekspansję na rynki krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Podmiot zarządza portalami turystycznymi www.wakacje.pl, www.easygo.pl, www.wypoczynek.pl. Historia i doświadczenie w biznesie plasuje Enovatis na pozycji lidera e-branży turystycznej. Firma posiada własne, największe i najlepiej przygotowane technologicznie i personalnie Call Center w branży turystycznej oraz zbudowała ogólnopolską sieć Biur Obsługi Klienta.
Dynamiczny wzrost Enovatis S.A. i zmiany zachodzące na rynku usług turystycznych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń oraz znalezienia stabilnego i atrakcyjnego zatrudnienia.
Aktualnie poszukujemy osoby gotowej do podjęcia pracy na stanowisku:
- prace biurowe związane z przygotowaniem materiałów i dokumentacji szkoleniowej
- wsparcie organizacyjne i logistyczne szkoleń (planowanie terminów i grup szkoleniowych)
- redagowanie materiałów informacyjnych o działaniach szkoleniowych
- przygotowywanie prezentacji w PowerPoint i zestawień w Excel
- bieżące prace administracyjne w dziale szkoleń
- wyższe wykształcenie lub status studenta - preferowane kierunki: Zarządzanie, Psychologia, Psychologia w Biznesie, Marketing
- zainteresowanie tematyką organizacji szkoleń
- umiejętności organizacyjne
- samodzielność w działaniu, zaangażowanie i sprawne organizowanie czasu pracy
- komunikatywność, otwartość w poszukiwaniu nowych rozwiązań i poszukiwaniu informacji
- chęć podejmowania nowych wyzwań, kreatywność
- dyspozycyjność min. 30 godzin tygodniowo
- praktyczna bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- mile widziane doświadczenie w obsługa platformy e-learningowej Moodle
- mile widziane wsparcie w zakresie tworzenia szkoleń e-learning
- współpracę na podstawie umowy zlecenie - możliwość zatrudnienia po okresie stażu
- pracę zespołową i możliwość samodzielnej realizacji zadań związanych z organizacją szkoleń
- zdobycie praktycznej wiedzy z zakresu szkoleń pracowników
- możliwość pozyskania cennej wiedzy w zakresie prowadzenia szkoleń i ich organizacji
- uczestnictwo w projektach szkoleniowych organizowanych w spółce
- dostęp do narzędzi, aplikacji i systemów wspierających procesy szkoleniowe