W związku z dalszym rozwojem do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
- Przygotowanie raportów oraz informacji na potrzeby procesu finansowania działalności.
- Udział w strategicznym procesie restrukturyzacji finansowej.
- Wsparcie w analizie danych finansowych oraz prognoz rozwoju.
- Współpracę z instytucjami finansowymi.
- Wspomaganie działu w zadaniach związanych z analizą wyników i odchyleń.
- Współpracę z pozostałymi działami firmy w zakresie raportowania i analiz.
- Status studenta (preferowani studenci 4 lub 5 roku - controllingu, finansów, rachunkowości, zarządzania lub ekonomii).
- Podstawową znajomość zagadnień z zakresu rachunkowości, controllingu oraz finansów przedsiębiorstw.
- Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz Power Point.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Dokładność, sumienność, staranność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.
- Dyspozycyjność min. 20h w tygodniu.
Poznaj
Trakcja S.A.
Dlaczego warto?
Jako Trakcja S.A. jesteśmy jedną z największych spółek giełdowych działających w sektorze budownictwa infrastrukturalnego i energetyki. Powstaliśmy tuż po II Wojnie Światowej, aby odbudować zniszczoną infrastrukturę kolejową i tak oto działamy do dziś, zmieniając polską branżę budowlaną. Od lat przekraczamy granice, działając na Litwie, Łotwie i Ukrainie, a także w Niemczech i Szwecji. Zakres naszych prac nie ogranicza się do linii kolejowych, tramwajowych czy trolejbusowych – w dużej mierze specjalizujemy się w budowie dróg, mostów, obiektów inżynieryjnych i kubaturowych oraz w obszarze inżynierii środowiska. Jesteśmy żywo zaangażowani w branżę elektroenergetyczną - działamy jako wykonawca sieci dystrybucyjnych i przesyłowych oraz jako producent urządzeń na potrzeby układów zasilania linii kolejowych i tramwajowych. Co istotne - zapewniamy kompleksową realizację kontraktów, świadcząc również usługi projektowe.
Proces rekrutacji
- Krok Zapoznamy się z Twoim CV
- Krok Zadzwonimy
- Krok Spotkamy się
- Krok Damy znać, jak Ci poszło
- Krok Witamy na pokładzie!