Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
- Zamawianie materiałów biurowych,
- Organizacja podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia,
- Współpraca z dostawcami,
- Koordynacja obiegu dokumentów, weryfikacja zgodności kosztów, opisywanie faktur,
- Tworzenie i aktualizowanie wewnętrznych regulacji, instrukcji i procedur administracyjnych,
- Prowadzenie ewidencji, zestawień, i przygotowywanie raportów.
- Wykształcenie średnie/wyższe lub w trakcie studiów
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu MS office
- Sumienność, terminowość, elastyczność
- Elastyczną formę zatrudnienia
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Pracę w elastycznych godzinach pracy
- Po okresie wdrożenia możliwość przedłużenia współpracy
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.