Stażysta / Stażystka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 03/04/SDOK
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
ZAKRES TWOICH OBOWIĄZKÓW
- Obsługa systemu ticketowego poprzez realizację zgłoszeń klientów HICRON
- Weryfikacja zapytań pod kątem możliwych rozwiązań
- Współpraca z klientem zagranicznym (głównie w języku niemieckim) i wsparcie go na bazie dostępnych procedur działania
- Przekierowywanie zgłoszeń do konsultantów technicznych
- Przygotowanie procedur na rzecz nowych problemów i rozwiązań oraz tworzenie niezbędnych raportów i zestawień
ZGŁOŚ SIĘ JEŚLI
- Jesteś studentem IV-V roku studiów lingwistycznych, informatycznych lub pokrewnych oraz jesteś dyspozycyjny min. 25h w tygodniu
- Władasz swobodnie językiem angielskim i niemieckim
- Znasz i umiesz obsługiwać pakiet MS Office
- Posiadasz umiejętność organizacji pracy poprzez wyznaczanie priorytetów
- Samodzielność, skrupulatność, terminowość to Twoje drugie imię
- Wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy nie są dla Ciebie problemem
OFERUJEMY
- 3 miesięczny płatny staż, a dla najlepszych możliwość nawiązania stałej współpracy
- Możliwość nabycia ciekawego doświadczenia i kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
- Prestiżowe miejsce pracy w Sky Tower oraz kawę i herbatę w nieograniczonych ilościach
- Miłą atmosferę i otwartą komunikację na wszystkich szczeblach hierarchii
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)