Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Asystentka Zarządu Katowice
Stażysta na stanowisko Asystent Zarządu ds. sprzedaży i administracji

Stażysta na stanowisko Asystent Zarządu ds. sprzedaży i administracji

Fundacja Wielki Człowiek
Katowice
praca stacjonarna
1409 dni temu

Ogłoszenie numer: 4187237, z dnia 2021-02-09

Stażysta na stanowisko Asystent Zarządu ds. sprzedaży i administracji

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

Staż

Do udziału w programie stażowym zapraszamy osoby bezrobotne z Katowic i miast ościennych (zarejestrowane lub mogące się zarejestrować w Urzędzie Pracy). Osobie przyjętej na staż, przysługuje stypendium w wysokości 1000 zł netto oraz dodatek 500 zł. Po odbytym 6- cio miesięcznego stażu gwarantujemy zatrudnienie. Staż odbywa się stacjonarnie, w siedzibie Fundacji, w Katowicach – Panewnikach.

 

Kim jesteśmy?

Fundacja Wielki Człowiek to organizacja pożytku publicznego, która istnieje od 2013 roku. Tworzymy zespół młodych, kreatywnych ludzi, którzy chcą spełniać swoje pasje i pomagać w tym innym. Zajmujemy się działaniami na rzecz kultury, sztuki, sportu i edukacji. Gwarantujemy pracę w miłym, zgranym zespole, możliwość zyskania doświadczenia i nowych umiejętności. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się organizacją, jeżeli chcesz do nas dołączyć napisz do nas! Zobacz też kótki film o nas: https://www.youtube.com/watch?v=rVEqEmxm6SE

 

Kogo szukamy?

Obecnie poszukujemy stażysty na stanowisko pracy, które będzie obejmować zadania realizacja zadań projektowych, administrację oraz sprzedaż e-commerce. Praca ma formułę stacjonarną w siedzibie Fundacji (Katowice ul. Wyzwolenia) w godz 8:00 - 16:00.

 

Wykaz zadań na proponowanym stanowisku pracy:

  • Zadania w zakresie sprzedaży:

    • Obsługa sklepu internetowego oraz allegro
    • Kontakt z klientami
    • Pozyskiwanie kontrahentów (współpraca z księgarniami, sklepami, hurtowniami)
    • Realizacja sprzedaży oraz wysyłek
    • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
    • Realizacja okresowych promocji
  • Zadania zakresie prac administracyjno-biurowych.

    • Sporządzanie comiesięcznych raportów
    • Prowadzenie dokumentacji
    • Opisywanie dokumentów
    • Współpraca z biurem rachunkowym
    • Bieżące zadania w zakresie spraw administracyjno-rachunkowych
  • Zadania projektowe

    • Realizacja prostych działań powierzonych przez koordynatora w zakresie promocji, realizacji zakupów, przeprowadzanie naborów, praca podczas eventów.
    • Realizacja samodzielnych zadań w sposób kompleksowy obejmuje umiejętność opracowania strategii, harmonogramu, dbałość o terminowość, rzetelność i realizację celów zadań.

Wymagania

Wymagania obligatoryjne:

  • Podstawowa znajomość komputera oraz podstawowych narzędzi (Office).
  • Zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów, samodzielność.

Mile widziane:

  • Zaawansowane umiejętności obsługi komputera.
  • Umiejętność administrowania stronami internetowymi.
  • Umiejętność obsługi sprzedaży allegro.
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej.
  • Wykształcenie w kierunku pokrewnym do proponowanych zadań.
  • Świadomość tematów w jakich działa Fundacja: himalaizm, kultura, sztuka
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Board Assistant - Asystent / Asystentka Zarządu

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę
    2 dni
    Main duties and responsibilities: organising meetings and appointments, maintaining the calendar up-to-date; planning and arranging travels (transport, accommodation, itinerary etc) following on planned actions and monitoring deadlines of important tasks and events; preparing reports, presentations...
  • Asystentka Zarządu

    Supernova Sp. K.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska Tele-informatyczna obsługa biura Przygotowywanie faktur papierowych i elektronicznych według wskazanego schematu; Odbieranie korespondencji mailowej i listowej; Zakres obowiązków Operacyjne wsparcie pracy Zarządu; Wykonywanie prac administracyjnych zlecanych przez Zarząd;...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....