Ricoh Polska to firma z branży technologicznej, która specjalizuje się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT. Oferta Ricoh obejmuje oprogramowanie, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki laserowe i żelowe, urządzenia szerokoformatowe, faksy, powielacze cyfrowe, urządzenia produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory i wyspecjalizowane produkty branżowe. Firma jest znana ze względu na wysoką jakość, którą zapewnia, wyjątkowe podejście do klienta i liczne inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Główna siedziba Ricoh Polska znajduje się w Warszawie. Poza tym firma ma sześć oddziałów: w Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Gdyni oraz we Wrocławiu, a także sieć Autoryzowanych Partnerów Handlowych.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby do Departamentu Rozwoju i Rozwiązań Biznesowych na stanowisko:
- Administracyjne wsparcie zespołu odpowiedzialnego za audyty infrastruktury dokumentowej klientów
- Przygotowywanie raportów, analiz oraz prezentacji dla klientów
- Inicjowanie kontaktów handlowych z klientami oraz przeprowadzanie prezentacji
- Umiejętności analitycznych
- Biegłości w sporządzaniu prezentacji, raportów i analiz
- Zaawansowanej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej
- Dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację
- Umiejętności współpracy z zespołem
- Mile widziane doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientami
- Pracę w młodym zespole w firmie będącej częścią dużej korporacji
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- Zatrudnienie na umowę zlecenie
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon komórkowy
- Profesjonalny program szkoleniowy