Jesteśmy europejską siecią dyskontów, oferującą odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. W Polsce rozwijamy się dynamicznie od ponad 15 lat. Nasz sukces osiągamy dzięki ludziom i ich zaangażowaniu.
Obecnie do Centrali firmy w Poznaniu poszukujemy osoby na stanowisko:
Stażysta - IT (Help Desk) - Sekcja sklepowa
Miejsce pracy: Poznań
Obecnie do Sekcji Help Desk poszukujemy osoby, która będzie codziennym wsparciem dla sklepów w charakterze pierwszej linii wsparcia w zakresie sprzętu, oprogramowania, sprzętu biurowego.
Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:
- Płatny staż w oparciu o umowę zlecenie (początkowo na okres próbny, następnie na czas nieokreślony),
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Świetną atmosferę!
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- zapewnienie sprawnego działania i obsługi sprzętu, oprogramowania, sprzętu biurowego w sklepie,
- wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników sklepów w codziennych problemach,
- prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków,
- kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie,
- współpraca z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi,
- ścisła współpraca oraz wymiana wiedzy i informacji z pracownikami Sekcji,
- tworzenie i aktualizowanie artykułów w bazie wiedzy.
Jeżeli:
- posiadasz znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym i kasowym, systemami operacyjnymi Windows oraz kasowymi i oprogramowaniem biurowym,
- masz komunikatywną znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- jesteś dyspozycyjny na pełen etat,
- potrafisz diagnozować i rozwiązywać problemy z dziedziny IT,
- łatwo nawiązujesz kontakty a praca w zespole sprawia Ci satysfakcję,
- jesteś osoba pomocną i angażującą się w powierzone obowiązki.
Prześlij do nas swoją aplikację.
WIĘCEJ INFORMACJI NA: WWW.PEPCO.PL/KARIERA