Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role. Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- posiada podstawową wiedzę z zakresu zagadnień dotyczących zabezpieczenia kredytów
- ma zdolność szybkiego uczenia się obsługi nowych aplikacji
- bezproblemowo obsługuje pakiet MS Office
- jest dokładna, skrupulatna
- bardzo dobrze organizuje sobie pracę własną
- jest otwarta na nowe zagadnienia merytoryczne
- łatwo nawiązuje kontakty
- jest odporna na stres, cechuje ją wysoki poziom asertywności
- weryfikacji zarejestrowania zabezpieczeń (głównie nieruchomości) w systemie w tym:
- zgodności zarejestrowanych danych z dokumentacją źródłową
- kompletności zarejestrowania zabezpieczeń w systemie
- poprawności migracji zabezpieczeń z poprzedniego systemu
- zgodności zarejestrowanych parametrów zabezpieczeń z dokumentacją kredytową
- raportowaniu w zakresie wykonywanych czynności
- testowaniu prawidłowości funkcjonowania wdrożonych do systemów procesów
- ścisłej współpracy z innymi jednostkami Banku
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia