CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie. CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1200 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
-
Pomoc w realizacji procesów personalnych w obszarach biznesowych
-
Wsparcie przy przygotowywaniu i wdrażaniu projektów HR
-
Przygotowywanie raportów, analiz i baz danych z zakresu HR oraz aktywny udział w analizie wskaźników HR
-
Utrzymywanie sprawnego obiegu uporządkowanej i kompletnej dokumentacji biurowej HR
-
Codzienna praca z narzędziami i systemami IT w obszarze HR
-
Bieżące wsparcie organizacyjne dla zespołu
-
Wyższe wykształcenie o profilu ekonomicznym
-
Wymagane doświadczenie w formie minimum praktyk/staży (preferowane w firmach o profilu produkcyjnym)
-
Umiejętność pracy z dużymi bazami danych
-
Chęć zdobywania doświadczenia i dalszego rozwoju w obszarze HR zwłaszcza w zakresie w obszarze controllingu personalnego (analizy wskaźników i ich wpływu na wyniki biznesowe)
-
Wiedza z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi (systemy i narzędzia HR) będzie dodatkowym atutem
-
Mile widziana znajomość prawa pracy i procesów kadrowo-płacowych
-
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-
Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (w szczególności zaawansowany poziom MS Excel)
-
Mobilność, dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
-
Posiadanie prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu
-
Zaangażowanie, inicjatywa i proaktywność w działaniu
-
Umiejętność docierania do informacji, operatywność, dynamizm
-
Odpowiedzialność, dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu zadań
-
Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
-
Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
-
Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy
-
Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
-
Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu
-
Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
-
Konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych
-
Rozbudowane usługi dla pracowników
Zatrudniamy kandydatów najlepiej spełniających wymagania na danym stanowisku, bez względu
na stopień sprawności, wiek, płeć, pochodzenie lub inne cechy podmiotowe.
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania