Stażysta ds. Raportowania Jakości Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Szukasz ambitnego i pełnego wyzwań stażu w dużej, międzynarodowej organizacji? Chciałabyś pracować w otoczeniu inspirujących ludzi, chętnych do dzielenia się swoją wiedzą i doświadczeniem?
Masz czas, który chciałbyś zainwestować we własny rozwój i budowanie swoich kompetencji?
Zaaplikuj do Nas!
Jako Stażysta w Nationale-Nederlanden będziesz:
- odsłuchiwać i oceniać rozmowy Call Center,
- obsługiwać reklamacje leadowe,
- przeprowadzać ad-hocowe analizy danych z wykorzystaniem excel/access,
- przygotowywać raporty,
- rozliczać system motywacyjny Call Center (agentów).
Czego potrzebujesz, aby do nas dołączyć?
- dyspozycyjności do pracy w wymiarze 40 godzin tygodniowo- warunek konieczny,
- znajomości Excela na poziomie średniozaawansowanym,
- znajomość Accessa będzie dodatkowym atutem,
- zdolności analitycznych, a także dużej motywacji do nauki i rozwoju oraz otwartości.
Co zyskasz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- zatrudnienie w oparciu o umowę – zlecenie (płatny staż),
- możliwość pracy z domu (raz w tygodniu) oraz tzw. krótszych piątków,
- pełne wyzwań, odpowiedzialne zdania, możliwość zgłaszania własnych pomysłów i usprawnień (u nas nie będziesz zajmował się parzeniem kawy i kserowaniem dokumentów),
- wsparcie doświadczonych kolegów, wdrożenie do wykonywanej pracy,
- możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji z branży ubezpieczeniowej,
- przyjazną atmosferę,
- dogodną lokalizację biura (blisko Centrum oraz stacji metra Centrum Nauki Kopernik).