Stażysta ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 05/06/DUS
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
ZAKRES TWOICH OBOWIĄZKÓW
- Obsługa systemu zgłoszeniowego służąca do kontaktu z klientem
- Udzielanie profesjonalnego wsparcia klientom
- Ścisła współpraca z konsultantami technicznymi
- Przygotowanie danych statystycznych oraz tworzenie niezbędnych raportów, prezentacji i zestawień
- Przygotowywanie procedur i nadzór nad istniejącymi procesami
ZGŁOŚ SIĘ JEŚLI
- Biegle posługujesz się językiem angielskim i/lub niemieckim
- Chcesz znaleźć pracę, ale nie masz doświadczenia
- Jesteś studentem IV-V roku studiów lingwistycznych, informatycznych lub pokrewnych
- Znasz i umiesz obsługiwać pakiet MS Office, szczególnie Excel (obsługa Excel'a na poziomie średnio-zaawansowanym jest weryfikowana w procesie rekrutacji)
- Posiadasz umiejętność organizacji pracy poprzez wyznaczanie priorytetów
- Samodzielność, skrupulatność, terminowość to Twoje drugie imię
- Wysoka kultura osobista i umiejętność współpracy nie są dla Ciebie problemem
OFERUJEMY
- 3 miesięczny płatny staż, a dla najlepszych możliwość nawiązania stałej współpracy
- Możliwość nabycia ciekawego doświadczenia i kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym
- Miłą atmosferę i otwartą komunikację na wszystkich szczeblach hierarchii
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, darmowa nauka języka niemieckiego, imprezy integracyjne i sportowe itd.)