Ogłoszenie numer: 2487842, z dnia 2019-06-11
Firma Bird realizuje misję, by miasta stały się wolne od miejskiego ruchu i emisji dwutlenku węgla dzięki niedrogiej, wygodnej i przyjaznej dla środowiska formie transportu. Nasza siedziba znajduje się w Los Angeles - Kalifornii. Flota hulajnóg elektrycznych jest dostępna dla użytkowników w miastach na całym świecie. Przejazdy aktualnie dostępne są na krótsze bądź dłuższe dystanse w obrębie Warszawy i okolic. W ciągu pierwszego roku firma Bird wystartowała w ponad 100 rejonach i zapewniła ponad 10 milionów przejazdów. A dopiero początek.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Stażysta ds. Marketingu marki
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Praca na tym stanowisku będzie polegała na pomocy w regionalnych inicjatywach marketingowych dotyczących marki - które podniosą świadomość brandu, jego stabilność i znaczenie. Będziesz angażował się w zdobywanie nowych lojalnych użytkowników i zwiększanie ich liczby w perspektywie średnio- i długoterminowej. Osoba na tym stanowisku będzie miała za zadanie kreatywne prowadzenie ogólnokrajowych inicjatyw, mających na celu przekształcenie marki w unikatowy produkt na rynku. Rola związana jest również z marketingiem influencerów, partnerstwem marek, tworzeniem treści, kontaktem poprzez media społecznościowe, koordynacją imprez marketingowych marki i zarządzaniem kampaniami marketingowymi.
- Zaznajamianie się z lokalnym rynkiem w celu zwiększania świadomości marki
- Zwiększanie liczby odbiorców w mediach społecznościowych
- Czynny udział w tworzeniu treści marketingowych
- Identyfikowanie i budowanie relacji z kluczowymi liderami opinii publicznej w dziedzinie kultury i sportu
- Opracowywanie i realizowanie programów marketingowych brandu oraz wydarzeń, mających na celu zwiększenie świadomości użytkowników
- Dotarcie do czynnych użytkowników w celu rozwoju społeczności marki
- Wykorzystywanie uwag konsumentów, miast i marek do strategicznych inicjatyw marketingowych na wysokim poziomie
- Współpracowanie z klientami kluczowymi oraz grupami w organizacji
- Skuteczna komunikacja brandu związana ze wszystkimi dostępnymi inicjatywami marketingowymi, kampaniami i kanałami
Wymagania
- Kierunkowe wykształcenie wyższe / min licencjat
- Udokumentowane doświadczenie w marketingu marki/brandu
- Zainteresowanie zrównoważonym transportem i mikromobilnością
- Zrozumienie tradycyjnych i nietradycyjnych strategii marketingu brandu, w tym „poniżej linii”, cyfrowej i społecznej
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie) - idiomatyczna
Oferujemy
- Pracę na okres 3 miesięcy