CEMEX to globalny lider w branży materiałów budowlanych. Od ponad 100 lat dostarczamy wysokiej jakości produkty i usługi naszym klientom i społecznościom na całym świecie. CEMEX Polska należy do czołówki krajowych producentów cementu, betonu i kruszyw oraz do grona liderów zrównoważonego rozwoju. W naszych licznych zakładach produkcyjnych oraz w biurze korporacyjnym w Warszawie zatrudniamy blisko 1200 osób.
Aktualnie poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Obszar działania: wytwórnie betonu w całej Polsce
Biuro operacyjne: Warszawa
Współpraca w formie zatrudnienia na czas określony przez agencję pracy tymczasowej
- Wsparcie organizacji procesów inwestycyjnych i optymalizacyjnych związanych z modernizacjami i budową nowych wytwórni betonu
- Wsparcie organizacji procesów planowania i wykonywania remontów wytwórni betonu
- Udział w administrowaniu projektami inwestycyjnymi
- Współpraca przy opracowywaniu projektów architektonicznych z architektami, pozyskiwanie wszelkiego rodzaju uzgodnień, pozwoleń, warunków w postępowaniach administracyjnych
- Sporządzanie harmonogramów działań oraz raportowanie zrealizowanych prac
- Pomoc w planowaniu budżetu oraz rozliczeniach finansowych z wykonawcami robót
- Uczestnictwo w przygotowywaniu zapytań ofertowych oraz wyborze dostawców i wykonawców robót
- Kompletowanie dokumentacji powykonawczej
- Sprawowanie nadzoru na realizacją prac inwestycyjnych i remontowych
- Wykształcenie wyższe techniczne (profil mechaniczny, elektromechaniczny, budowlany)
- Podstawowa znajomość procesu inwestycyjnego (postępowania w organach administracji publicznej)
- Doświadczenie zawodowe lub praktyki/staże w firmach o profilu produkcyjnym
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną (mechaniczną, budowlaną, mile widziana znajomość dokumentacji elektrycznej)
- Podstawowa znajomość zagadnień związanych z budownictwem
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (zwłaszcza MS Excel) oraz SAP i AutoCad
- Mobilność, dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
- Posiadanie prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu
- Zaangażowanie, inicjatywa, pasja, kreatywność i proaktywność w działaniu
- Umiejętność docierania do informacji, operatywność, dynamizm
- Odpowiedzialność, dokładność, sumienność, rzetelność w wykonywaniu zadań
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów
- Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
- Umiejętność pracy w zespole
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania