W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.
W ramach prowadzonych przez nas projektów poszukujemy nowego członka zespołu do współpracy na stanowisko: Staż Copywriter Sprzedażowy
- Zdobycie praktycznej wiedzy marketingowej i stricte sprzedażowej
- Poznanie skutecznych narzędzi sprzedażowych – przydatnych w (prawie) każdym miejscu pracy
- Dostęp do klasycznych tekstów copywriterskich wraz z ich dokładnym omówieniem
- Pracę twórczą, pracę techniczną i pracę warsztatową
- Udział w spotkaniach i burzach mózgów
- Poznanie od podstaw metod konstruowania skutecznych treści sprzedażowych
- Bardzo dużo informacji zwrotnej (regularne copy critique)
- Aktywny udział w życiu teamu – nie uznajemy wysiadywania pustych godzin w biurze
- Możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu
- Dużo czytania – szczególnie tekstów po angielsku
- Dużo pisania – każdego typu tekstów (często trudna tematyka)
- Dużo myślenia – nad różnorodnymi projektami
- Dążenie do rozwijania własnych umiejętności
- Uczenie się i przekładanie zdobytej wiedzy na praktyczne rozwiązania
- Otwartości na informację zwrotną
- Zdolności sprzedażowych i determinacji
- Chęci stałego uczenia się i poznawania nowych rzeczy
- Wyciągania wniosków z błędów własnych i cudzych
- Komunikatywności i umiejętności bronienia swojego zdania
- Znajomość języka polskiego i elastyczne podejście do jego zasad
- Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym swobodnie czytać lektury tematyczne i teksty branżowe
- Względnie dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i dystansu do świata
Poznaj
CCPORTER Sp. z o.o.
Jesteśmy agencją marketingową 360, realizujemy outsourcingowe projekty obsługowe, call center i technologiczne, które jesteśmy w stanie dopasować do Twojej działalności. Możemy pomóc w optymalizacji procesów, z których już korzystasz lub zaprojektować je indywidualnie, według tego, czego obecnie potrzebuje Twoja marka.