Staż z Lwem w Pionie Operacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AS/OPS/SzL/KO/07/2019
Podczas stażu:
- Nauczysz się jak przeprowadzać okresowe badania satysfakcji klientów strategicznych
- Będziesz aktywnie zachęcał/a klientów do wykorzystywania kanałów elektronicznych w codziennej obsłudze transakcyjnej i produktowej
- Wesprzesz Doradców Client Services i Starszych Doradców Client Services poprzez przekazywanie im informacji o zapytaniach klientów, a w razie potrzeby konsultuje z nimi skomplikowane zapytania klientów
- W porozumieniu z Doradcami Client Services będziesz prowadził/a samodzielnie działania dosprzedaży produktów bankowych
- Poznasz tajniki współpracy z zespołami operacyjnymi, IT, produktowymi, sprzedażowymi
- Weźmiesz udział we wdrażaniu / projektowaniu zmian związanych z systemami bankowości elektronicznej
- Będziesz uczestniczył w pracach związanych z analizą zbiorów danych, wizualizacją wyników oraz budową modelu statystycznego
Z drugiej strony my liczymy na sumienność i odpowiedzialność
w wykonywaniu powierzonych działań oraz oczekujemy:
w wykonywaniu powierzonych działań oraz oczekujemy:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej „intermediate”
- Sprawnej pracy z danymi: analiza, wnioskowanie i podejmowanie decyzji
- Znajomości MS Office (szczególnie Word, Excel, PowerPoint)
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Zainteresowania nowymi technologiami
- Zdolności podejmowania inicjatywy i skutecznego działania
- Umiejętności pracy w grupie i słuchania innych
- Pozytywnej energii i nowych pomysłów
Oferujemy Ci:
- Umowę zlecenie na okres od 2 do 9 miesięcy
- Dla najlepszych możliwość kontynuacji współpracy
- Pracę w nowoczesnej firmie technologicznej
- Zderzenie teorii z praktyką przy pracy z naszymi ekspertami
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Certyfikat Stażu z Lwem
- Cele rozwojowe i wsparcie mentora
- Elastyczny czas pracy