- współpracę z pracownikami placówek medycznych oraz świadczenia najwyższej jakości usług,
- wsparcie przy telefonicznej obsłudze pacjentów (odbieranie połączeń oraz obsługę zgłoszeń/zapytań),
- dotrzymywanie wysokiego standardu obsługi pacjenta.
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
- łatwości w komunikowaniu się i budowaniu relacji,
- elastyczność pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00,
- orientacji na pacjenta.
- współpracę w oparciu o umowę zlecenie,
- wsparcie i wdrożenie zespołu podczas uczenia się nowych obowiązków,
- pracę w nowoczesnym budynku na ul. Fortecznej 35-37,
- możliwość zdobycia doświadczenia w obszarze księgowości w dużej firmie.
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.