Na stażu odwiedzisz Departament Klienta Zamożnego i Produktów Oszczędnościowych i Inwestycyjnych, Departament Produktów Kredytowych oraz Departament Analiz Biznesowych Bankowości Detalicznej. Tam czekają na Ciebie zadania m.in.:
- analiza, wdrażanie procesów onboardingowych i antychurnowych dla klientów,
- budowa konkretnych value proposition jako odpowiedź na potrzeby klientów,
- bieżąca analiza rozwiązań rynkowych w obszarze kredytów dla osób fizycznych (analiza konkurencji, tworzenie benchmarków),
- wsparcie pracowników wydziału w ramach rozwoju i modyfikacji oferty oraz promocji produktowych,
- analiza raportów/ danych dotyczących wskaźników sprzedażowych i procesowych,
- udział w różnych projektach np. dotyczących zarządzania ceną, ofertą i komunikacją,
- budowie raportów i dashboardów oraz analizach ad-hoc dotyczących rozwoju biznesu detalicznego.
Jeśli kręcą Cię analizy dużych zbiorów informacji i z łatwością potrafisz wyciągać z nich wnioski to czekamy na Ciebie. Oczekujemy:
- studiów powyżej 3 roku,
- umiejętności analitycznych + znajomości narzędzi analitycznych np. excel, SQL, relacyjne bazy danych,
- „otwartej” głowy,
- dużej motywacji do działania i zdobywania wiedzy.
Na stanowisku oferujemy Ci:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę 40 godzin w tygodniu (możliwość dostosowania godzin do zajęć na uczelni) z wynagrodzeniem 3 000 zł brutto,
- 3 miesiące w Dep. Klienta Zamożnego i Produktów Oszczędnościowych i Inwestycyjnych, 3 miesiące w Dep. Produktów Kredytowych i 3 miesiące w Dep. Analiz Biznesowych Bankowości Detalicznej,
- dodatkowe 2 dni urlopu szkolnego przy okazji sesji,
Podczas stażu zdobędziesz umiejętności, wiedzę w zakresie:
- czynników budowy dobrego Value Proposition,
- wiedzy segmentowej dotyczącej klienta zamożnego,
- analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków (m.in. trendów rynkowych, z raportów sprzedażowych),
- wiedzy na temat oferty kredytowej na rynku krajowym,
- procesów kredytowych,
- prowadzenia projektów,
- budowania świadomości biznesowej,
- "czytania" danych ze zrozumieniem oraz ich weryfikacji biznesowej,
- informacji posiadanej przez bank o klientach, w jaki sposób je przechowuje oraz jak z nich korzysta żeby rozwijać ofertę
- metod i narzędzi wizualizacji danych oraz wiedzy dot. języka zapytań bazodanowych.
- Wsparcie mentora
- Dostęp do bazy szkoleń i książek
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Kartę sportową
- Dostosowanie grafiku do Twoich zajęć
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.